شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

Title-less

دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۱، ۰۲:۲۲ ب.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۲

نظرات  (۹)

مچکرم!!
پاسخ:
خواهش میکنم! ,
ba terme ham movafegham... halet khoob ni! in madahe esmesh chie?
پاسخ:
اقاسید میخونن! سید محمد انجوی نژاد ,
hich eshkali nadare bezaribiroon... ineoon tafakorate ghalat k migan eshkaldare.... u rahat bash....
پاسخ:
من راحتم مشکلی ندارم ,
خیلی مسخره ای.....
گلابی نباشیم کیه؟
وبلاگش خوبه..
پاسخ:
یکی از بچه های تالاره! ,
مگه باتونیستم؟
زووووووووووووود!
پاسخ:
پاک کردم حل شد؟! ,
آره دوباره نظرمو خوندم بدم اومد..پاکش کن.
ما در طول سال فقط یه اردو داریم
پاسخ:
ما هم قرار بود یه اردو داشته باشیم ولی... بچه ها گفتن اردو میخوایم گذاشتن! ,
الان همه قسمت هایی که زده بودی به هم هیچ ربطی نداشت... یعنی تو امروز اصلا حالت خوب نیست ها.... ولی به نظر من ادم ها رو میشه در بعضی مواقع از سختی هایی که برات پیش میاد بشناسی.... نه..؟؟ مکالمه ای بین منو نگار.... در وبلاگ گروه نگار: دانشگاه خیلی بیخوده من: حالا که دانشگاه چرته من تصمیم گرفتم ترک تحصیل کنم برم ازدواج کنم بچه دار شم... بترکونم..!! اخرش هم به شوهرم میگم همین که دیپلم دارم خییییلیه دلش هم بخواد.... خوش بگذره.....
پاسخ:
کی تا حالا مطالب من بهم مربوط بوده که این دفعه ی دومم باشه! حالم هم از نظر روحی خیلی خوب بود هیچ مشکلی نداشتم! تو حالت بده تا منو میبینی افسرده میشی! من کلا سختی هارو کاری ندارم! ادما شحصیت واقعیشون زمانی مشخص میشه که افکارشون رو بفهمی! خوش به حالت برو با شوهرت خوش بگذره! ,

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی