شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

Title-less

پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۱، ۰۲:۲۳ ب.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۲۳

نظرات  (۱۰)

من حمایت بی چون و چرای خود را از شمیم اعلام میدارم و در این راه هیچ جبرانی را نمی خواهم و فقط اینکار را برای خدا میکنم! (اسمایلی سید الامین العالم:) پگاه اگه ببینمت چنان توجیحیت کنم ببینم 2 ماه دیگه خودت کجایی
پاسخ:
=))) ,
ببین دوستاتم عاصی کردی:)))
میفهمم ترمه جان...خدا صبر بده..بقول نوری:اللهم اشفع مرضانا(!)
پ.ن:والللللا دیگه دختر!
پاسخ:
هر هر هر ,
اه... مگه من شمیم رو چی کارش کردم....بهشت..... خب اخه هرچی بهش میگیم بازم حرف خودش رو میزنه..... واسش هزار جور برهان میاریم و حرفاش رو رد میکنیم اخرش هم حرف خودش رو میزنه.... چی کارش کنیم.... این ریحانه میدونه....
پاسخ:
حرف گوش بده اذیت نکن! بابا برهان! ریحانه رو چی کار داری؟! ,
جالبه! پس لابد تغییرات کردی! به هر حال موفق باشی!
خیلی دعام کن لطفاً!
پاسخ:
ان شاءالله حاجت روا باشید! ,
دقیقاً که نمی‌تونم بگم خب! اما مثلاً همین که سال دیگه.... دلخوری از خانواده.... حد و مرزای حریم شخصی شخصیّتت (که به نظر میاد خیلی‌ام زیاده)و.......... هر چیزی که برات مهمه. قلبت براش می‌تپه. بهش فکر می‌کنی. براش برنامه داری یا می‌خوای داشته باشی. نگرانشی و چیزایی از این دست! دغ دغ ه!خوشم اومد هم‌چین از این آیکون نیشخند!
بعضی وقتا. لااقل با خودت درباره‌شون فکر کن و حرف بزن!
پاسخ:
انقد اینارو تو وبلاگام نوشتم اکثر کسایی که از قبلا وبلاگمو میدیدن دیگه همشون حفظن خواستین دونه به دونه واستون پستارو میزنم تا ببینین! ,
ب نطر منم عصبانی نوشتی.
پاسخ:
باشه ببخشید! به قول خانم نصیری لغط کردم! ,
خداروشکر که عصبانی نیستی البته منم گفته بودم عبصانی خب لحن متنت به نظرو تند بود. دوست نداری درباره‌ی دغدغه‌هات حرف بزنی؟ نه؟ شاید چون...!
در پناه خدا همیشه آروم باشی!
پاسخ:
اصلا دقت نکرده بودم! از نظر خودم تند ننوشته بودم ولی مثل اینکه همه احساس کردن تند نوشتم! دغدغه هام یعنی دقیقا چی؟ ,
ترمه دعوات میکنما.... دیگه نبینم ناشناخته منو اذیت کنیا....
پاسخ:
,
اااا... نیگا کن.... عجب ادمی هستی ها.... حالا ما اومدیم یه ذره نصیحتت کنیم.... خب قبول نکردی که نکردی که نکردی.... چرا این جوری میکنی...؟؟ باشه بابا فهمیدیم....
پاسخ:
واااااااااااااا من اصلا با عصبانیت اینجا ننوشتم! چرا شماها اینجوری میکنین! ,
باز که عبصانی شدی ناشناخته! خوبی؟ آروم باش! آروم!
پاسخ:
من عصبانی نیستم! باور کنین! ,

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی