شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

عید غدیر 1434

چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۴:۵۵ ب.ظ

به نام خدا

سلام

******************************

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت امیرالمومنین علی علیه السلام و الائمة المعصومین علیهم السلام

----------------------------

اول از همه عید سعید غدیر خم رو بر همه ی شیعیان و محبین اقا امیر المومنین تبریک عرض میکنم.

ان شاءالله که همه مون بتونیم پیروان خوبی براشون باشیم و اون جوری که باید و شاید راهشون رو ادامه بدیم و اماده بشیم برای سربازی آقا امام زمان -عجل الله تعالی فرجه الشریف- به دعای خودشون.

********************

و اما بحث شیرین عیدی!

امسال تصمیم گرفتم چیزی انتخاب کنم که حقیقی و مجازی مشترک باشه و تبعیضی صورت نگیره.

واسه ی همین یه کتاب در مورد فضایل حضرت علی -علیه السلام- رو انتخاب کردم.

اینم بگم که چون خودم خوندم انتخابش کردم خیلی کتاب خوبی بود و به نظر خودم لازمه هر بچه شیعه ای این احادیث رو بلد باشه یا حداقل یه بار به گوشش خورده باشه.

دیگه بیشتر از این توضیح نمیدم. 

متن زیر هم متنیه که اول کتاب برای دوستان حقیقی زدم؛

-----------------------

به پاس بزرگترین نعمت خداوند تبارک و تعالی به شیعیان، ولایت امیرالمومین علی و ائمه ی اطهار -علیهم السلام- کتابی را برگزیده ایم تا به اندازه ی کوچکی از فضایل آن امام همام بهره مند شویم و به عنوان پیروان آن حضرت با ایشان اشنا گردیم. باشد که به دعایشان عاقبتمان ختم به شهادت گردد.

م.س.خ / شمیم مهدی

عید غدیر1434

2/8/1392

-------

نام کتاب: درگاه عفو

«چهل حدیث از فضائل امیر مومنان علیه السلام»

+از اینجا دریافت کنید!

***************************

ما رو هم دعا کنید.

---------------

خدایا به امید تو..!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۱

نظرات  (۱۲)

سلام دوست خوبم
بیا وتو مسابقه تاپ بلاگر بهم رای بده
ممنونتم...
منتظرتم
نظرم واسم بزار
نه این قالبت هم خوبه!

راستی عیدی ما چی شد؟؟
پاسخ:
روتو برم!
۰۵ آبان ۹۲ ، ۱۹:۱۵ غریبه غریب
سلام شمیم جونمممممم

بروزم بدو بیا

سلام.

اقا عیدتون مبارک . شرمنده که دیر تبریک میگیم .........

مارو هم خواهشا دعا کنید تا کارمون راه بیفته تا باشد که عیدی داده باشید .... دی:

پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک. خواهش میکنم این حرفا چیه!
ان شاءالله که حل میشه
۰۴ آبان ۹۲ ، ۲۰:۳۷ طاها ریحانی

با سلام و احترام و عرض تبریک به مناسبت اعیاد گذشته خدمت همه نوکران اهل بیت (ع)

وبلاگ خوب و زیبایی دارید.

حقیر نویسنده وبلاگ "کربلایی سعید ذبیحی" هستم

در صورت امکان سری به وبلاگ ما هم بزنید و مارو از نظرات خوب و مفیدتون محروم نکنید.

و در صورت تمایل، باهم تبادل لینک کنیم

لینک ما : "کربلایی سعید ذبیحی"

ارادتمند. ریحانی

یا حسن بن علی (ع)

پاسخ:
سلام، به همچنین
متشکر
چشم میرسیم خدمتتون.
موفق باشید
خدانگهدار
۰۳ آبان ۹۲ ، ۲۰:۲۶ غریبه غریب
سلام
ببخش دیل لسیدم اجی

ممنونم
پاسخ:
سلام
تا سه روز جا داره دیر نیومدین.
خواهش میکنم
سلام
عیدتون مبارک .
عیدی بس گران بهایی است .
امیدوارم که همیشه سربلند و موفق باشید .
پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک باشه.
خیلی ممنون سلامت باشید.
خدانگهدار

 باسلام

از عیدی شما ممنونیم

و از حروف اختصاری م.س.خ و عیدی دادن شما، تقریبا میشه برداشت کرد که از خانواده سادات باشی و این تبریک ویژه عید ولایت رو میطلبه.

یاعلی . . .

پاسخ:
سلام
خواهش میکنم.
:دی بله دیگه سید نبودم عیدی نمیدادم.
موفق باشید
خدانگهدار
۰۲ آبان ۹۲ ، ۲۰:۲۷ و من الناس من یشتری لهو الحدیث
سلام عید بر همگان مبارک... همیشه سبز باشی و پر امید...وبلاگت هم سبز بمونه انشالله
پاسخ:
سلام 
عید بر شمام مبارک باشه.
خیلی ممنون سلامت باشید.
ممنون
خوش به سعادتتون
التماس دعا
پاسخ:
سلام
ان شاءالله حاجت روا
عید شما هم مبارک باشه!
پاسخ:
خیلی ممنون
 تمام لذت عمرم در این است که مولایم امیرالمومنین است
عیدت مبارک خواهر گلم
پاسخ:
سلام
عید شمام مبارک باشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی