شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

اوت! -خارج از حال و هوا-

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۲۷ ب.ظ

به نام خدا

سلام

********************************

بعضی وقتا تو رفت و امد های اینترنتیمو سرزدن به این وبلاگ و اون وبلاگ و خیابون گردی و غیره احساس میکنم تو بعضی وبلاگا خیلی زیادیم! مثلا یه وبلاگ که همه ی خواننده هاش اقایون هستن و من به واقع اونجا عنصری اضافی هستم که در اخر فکر کنم منو شوت میفرمایند بیرون. 

(خداروشکر که تو این وبلاگ ها نظر نمیدم و سعی کردم که ندم و الا تا حالا فاتحه ام خونده بود!)

-----------------------

هدف ادما از این که میخوان نطر منو در مورد رشته ی دانشگاهیم تغییر بدن، چیه؟! نمیدونم!

اخه مگه دیگران میخوان جای من زندگی کنند یا من میخوام جای اونها زندگی کنم؟!

اصلا از کجا میدونین که نمیشه تغییر ایجاد کرد.

حالا گیرم رفتم یکی از رشته های ریاضی به عنوان فردی متعهد و یه دختر محجبه و غیره اخرش که چی؟

به کجا میخوایم برسیم؟ این کارا جنم میخواد. من این کاره نیستم. 

ترجیح میدم تو دروس انسانی فعالیت کنم و تلاش کنم برای تحولش.

البته اگر امثال دوستانی که ساعیند در تغییر دادن نظر منم ایراد نگیرند و دم از پایان نامناسب نزنند! بیشتر یادم به اون شخصیت کارتونی میفته که به سنم قد نمیده که میگفت من میدونم ما نمیتونیم!

--------------------------------

دلیل خودکشی هم کلاسی های محترم رو برای درس نمیفهمم!

در بدترین شرایط نمره ای هم من هیچ حسی ندارم.

تازه اگه نخندم به نمره ی درب و داغونم!

به قول همین دوست بزرگوار امروزی، دنیا دو روزه واسه مگسا 24 ساعت!

چند روز پیش به این فکر میکردم که ته فیزیک و شیمی رو که در بیاری به خدا میرسی.

ته هندسه به منطق و اثبات میرسی که یادمیگیری به همین روش وجود خدارو هم اثبات کنی.

دروس انسانی رو هم تا حدی میگیم به خودشناسی و انسان شناسی میرسی ( انسانی غربی اینجوری نیستا!) که اونم خودشناسی مقدمه ی خداشناسی اس!

موندم این ریاضی ادمو به کجا میرسونه.

اخه این همه دنباله و تابع و دیفرانسیل و فلان و بیسال و بهمان بخونیم که کدوم قله رو فتح کنیم؟حالا گیرم قله رو فتح کردیم چه نفعی برای اون دنیامون داره؟

...

------------------------------------------

3 روز در هفته ریاضی کم بود، پنجشنبه ها رو هم اضافه کردن.

اخه سه روز پشت سر هم ریاضی؟!

ای خدا!

******************

کلا مدت ها بود از این پستا نزده بودم تو گلوم گیر کرده بود!

*********

خدایا به امید تو..!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۵

نظرات  (۳)

با سلام.
اره دیگه اینجوریه ملت فکر میکنن دانشگاه چیه ،برا خودشون بازاری درست کردن ،بازارشم گرمه ...
خدایا بیا مارو به جبر هم که شده از دانشگاه بیرون بکش ،ببرمون به دانشگاه (منظومه های زمینی)!!!
پاسخ:
bale

سلام.

 اقا اصلا هم ریاضی هم انسانی برن پی کارشون دلبتدم مجید بابا شما به کتار من دردمو به کی بگم اقا ما برا داتشگاه ساخته نشدیم خدا جون کمکم کن باور کنید وقتی میرم دانشگاه دنبال یه جایی میگردم سرمو محکم بکوبم بهش خدایا دیگه نمیتونم .....................

اقا مهم هدف و علاقه ای که هرکسی برا خودش دیگران را ولش........... والله

پاسخ:
سلام
متاسفانه تو دنیای امروز انگار کسی دانشگاه نرفته باشه کلا جزو اجتماع ادما نیست.
ولی به نظر من دانشگاه رفتن مهم نیست. مگه فقط تو دانشگاه درس میشه خوند؟!
ان شاءالله درست میشه.
عزیزم مجید جان این شخصیت کارتونی میگفت: من میدونم ما موفق نمیشیم! بیسواد جان!
منم کاملا با حرفات موافقم مخصوصا با این حرفت که با خوندن ریاضی ما به هیچ جا نمیرسیم...
من که دیگه از عوض کردن نظر تو قطع امید کردم... به بقیه هم میگم اونا گوش نمیکنن... مگه نه؟!
والا اینا نمیگن ما هم ادمیم دیگه سه روز پشت سر هم ریاضی؟!!!!!!!
نمیگن هلاک میشیم؟!!!!
الهی بمیرم برات .... تازه داری مثل خودم میشی (جمله اخرت)

میگم جناب شمیم هنر هم ما رو به خدا میرسونه؟
جدی میپرسم...
پاسخ:
بستگی داره چجور هنری باشه.
اصولا انسان بدون هنر یه بعد روحیش کمه. بالاخره نمیشه بی هنر زندگی کرد حالا هر هنری باشه.
اینو دیگه باید از اهل فن سوال کنی. فکر میکنم به جواب رسیدم بهت خبر میدم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی