شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

پرت و پلا همان پراکنده ی خودمان

يكشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۵۵ ب.ظ

به نام خدا

سلام

*********************************

هر چیزی یه حدی داره

گیرم ادم گناه میکنه در ملا عام که نباید اظهار کنه

اصلا باشه تو دوست داری گناه کنی گناه کن

به من چه

فقط هر کار دوست داری بکنی پیش خودت انجام بده نه صاف بیای جلو چشم همه انجام بدی

باکیتم نباشه که طرف مقابل چند سالشه چه نسبتی باهات داره

هر کسی یه شان منزلتی داره اخه!!

--------------------------------

تو خیابون کم میبینیم، تو تالار و محیطایی هم که قبلا به خاطر مذهبی بودنش و خوب بودنش اومده بودیم هم باید ببینیم!!

عجب بساطیه ها!!!

*************************

وسیله میبری، ببر!

میخوای ازش استفاده کنی، استفاده کن!

ولی حداقل یه ذره پیش خودت فکر کن شاید صاحابش لازم داشته باشه!

وقتی احساس کردی لازم داره برش گردون! نه که پیشنهاد بدی این یکی رو هم میبرم درستش کنم!!

********************

جدا شاعر خیلی قشنگ گفته که:

عجب صبری خدا دارد...!

واقعا اگه قرار بود من روی ادما نظارت داشته باشم در دم همشون رو نابود میکردم

اخرشم خودمو از بین میبردم!!

**********************

همه میرن 

یه روزی هم من میرم

بعضی وقتا فکر میکنم ادم هر چی سنش کمتر باشه رفتنش راحت تره

اقلش اینه کمتر گناه کرده

راحت تر به حسابش رسیدگی میشه!!

********************************

وقتی زندگیت وابسته به همین چیزای دیجیتالی باشه 

معلومه که اعصابتم میشه مثل اونا

هر دیقه یه جوری بهم میریزه

میشه مثل یاهو که هر وقت دلش میخواد باز نمیشه

میشه مثل سرعت لپ تاپ که باید به زور و ضرت دو ساعت سرش بشینی تا یه صفحه رو بالا بیاره!! تازه اونم اگه بیاره!!

میشه مثل تاچ گوشیت که هر وقت دلش بخواد کار میکنه. باید صد بار روش کلیک کنی بلکه فرجی شد!

میشه مثل الان من که از شدت عصبانیت و اعصاب خوردی دندونام درد گرفته!!!

***********************

این همه پرت و پلا گفتم یه حرف خوبم بخونین:

خداوندا به حق هشت و چارت

ز ما بگذر، شتر دیدی ندیدی!

***********

خدایا به امید تو..!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۵

نظرات  (۲)

اووو... چه خبره؟!
فکر نمیکردم اینقدر دیگه وضعت خراب باشه
اصلا معلوم نیست داری درمورد چی حرف میزنی؟
پاسخ:
خب
که چی؟!!
یه مطلبی هست در مورد تموم کتاب خواندن ها تمام خطبه خواندن ها تمام پست زدن ها تمام نوشتن ها اونم اینه که تا زمانی که خودمون عمل نکنیم به مطلبی هیچ کاری رو به پیش نبردیم شیخ عباس قمی کتاب مفاتیح الجنان رو میبره به دیگر علما نشون بده که تاییدش کنن . یهویی برمیگرده میگن اقا چی شده هیچی نمیگه میره بعد دو سه روز دیگه کتابشو میبره که تایید کنن میپرسن اقا اونروز چی شد میگن که چند تا از نوشته های مفاتیح و خودم بهشون عمل نکرده بودم.الان مطمئنم که به هرچی نوشتم عمل کردم . این میشه که مفاتیح شیخ قمی تو جهان اسلام مثل بمب صدا میکنه .
مخاطب همه این حرفا خودمم . علامه طباطبایی میگن حرکت هیچ ذره ای در جهان بی تاثیر نیست حتی کاه .   چی میشه به گفته های خودم ذره ای عمل کنم !!
پاسخ:
سلام
بله ادم که پست میزنه باید خودش عامل باشه
راست میگید.
ممنون از یاداوریتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی