شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

اخر الزمان ما

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۰۸ ب.ظ

به نام خدا

سلام

****************************

خیلی شنیدم میگن آخر الزمان خصوصیت بارزش اینه که غلط و درست قاطی میشه.

نمیتونه تشخیص بدی کدوم راه رو بری به مقصد اصلی میرسی.

اصلا شاید مقصد اصلی رو هم اشتباه کنی.

اما من میگم خصوصیت آخر الزمان ما اینه که هر کسی فکر میکنه خودش از همه بهتر میدونه.

هر کسی فکر میکنه این همه سال درس خونده، اصلا درسم نخونده باشه این همه زندگی کرده تجربه کسب کرده، سرد و گرم روزگار چشیده

خودش عقل داره، درک و شعور داره میتونه مسیر درست رو مشخص کنه.

بهش بگی فلانی این همه سال رفته تلاش کرده حوزه رفته، شده مجتهد، کلی زحمت کشیده شده مرجع، بعد از کلی بحث و بررسی و تطبیق فلان مسئله با قرآن و احادیث و چه چه حالا اومده میگه حکم فلان مسئله اینه، میگه نه. من خودم عقل دارم میفهمم اینجا این کارو بکنم اون واسه خودش گفته.

حالا بیا درستش کن.

البته این یه جورشه.

یه مدل دیگه اینه که طرف یه مرجعی رو قبول کرده همه حرفاشم گوش میده ها بعد یه حکمی که میدن میای میگی اقا تو که اینو قبول داشتی چرا عمل نمیکنی؟! میگه اینو واسه عموم جامعه گفتن که سطح درکشون پایینه. من خودم میفهمم که اگه علنی این کارو انجام ندیم مشکل نداره.

------------------------------------------------------------

چون نمیخواستم اسمی از چیزی و کسی بیارم درست نتونستم توضیح بدم.

دیگه ببخشید. 

شما خودتون منظورمو بگیرین دیگه! :دی

*******************************************

کمی تا قسمتی بی ربط:

بعضی جاهایی که میرم و مثلا فعالیتی هم دارم، ادم یه چیزایی میبنه نمیدونه باید حرف بزنه یا سکوت کنه.

دیشب صحبت هایی که آقا سید کردن باعث شد به این فکر کنم که ایا در مقابل رفتار اینجور آدما باید ساکت بشینم و هیچی نگم؟

چند وقت پیش خودم پستی زدم که با ارامش برخورد کنیم و دعوا و جدل نباشه، هر چند که نه ما اونا رو قبول داریم نه اونا مارو.

اما حالا مخصوصا که الان ربیع الاوله و چند وقت دیگه بحث هفته ی وحدت هم شروع میشه، نمیدونم باید چه کرد.

متاسفانه بحث کردن هم سودی نداره. 

راهکاری داشتین بگین بلکه ما هم از این سردرگمی خارج شدیم!

**************************

خدایا به امید تو...!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۲

نظرات  (۱)

سلام.

اى کسانى که ایمان آورده‏اید به خودتان بپردازید هر گاه شما هدایت‏یافتید آن کس که گمراه شده است به شما زیانى نمى‏رساند بازگشت همه شما به سوى خداست پس شما را از آنچه انجام مى‏دادید آگاه خواهد کرد .مائده(۱۰۵)

پاسخ:
سلام 
متشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی