شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

6 شهریور 93

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۴۳ ب.ظ

به نام خدا

سلام

*******************************************

شاد بودن در شادی اهل بیت -علیهم السلام- و محزون بودن در حزنشون

فقط به رنگ لباس و تیپ و قیافه و مجالس و فایل صوتی نیست.

اونی که واقعا محبه واقعا از ته دلش شاده یا غمگین

ولی بعضی روزا انقدر سرمون گرم کار و بار خودمون میشیم که اگه تو تلویزیون چیزی نگن اصن یادمون نمیاد امروز چه اتفاقی افتاده...

اینم از سیستم ما...

البته خب عیدتون مبارک باشه، روز دوستان هم مبارک باشه، دهه کرامتتون پر برکت

********************************

حوصله چیزی است مخصوص دنیای فانی که ما در حال حاضر توش زندگی میکنیم.

یعنی شما بری اون دنیا و ان شاءالله در بالاترین طبقات بهشت جای بگیری،

دیگه چیزی به مفهوم حوصله نداشتن یا حوصله سر رفتن نداری.

پس خوش به حال اونایی که میرن اونور :)

***********************************************************

یکی از جشنایی که ادم در تمام عمرش نباید فراموش کنه جشن عبادته.

اما متاسفانه من یکی چیزی زیادی از جشن عبادتم یادم نیست.

جشن بندگیه! شوخی بردار نیست...

اما هر چه زندگی پیشرفته تر، نیاز به پول بیشتر، کارها سخت تر

پس مهمونی کردن هم سخت تر

پس شاد بودن هم سخت تر

هر چی فکر میکنم یادم نمیاد اون موقع که نزدیک جشن عبادتم بود ایا ذوق داشتم یا نه...

اما واسه یه چیزی از بچگیم ذوق داشتم و هنوزم دارم ولی نمیدونم کی میرسه که واقعا بخوام واسش ذوق کنم :|

***************************************

بعضیا میگن اساسا من به درد شادی نمی خورم.

یعنی کلا تلخم، غم انگیزم.

یکی بهم میگفت همون البوم نیلوفرانه ی افتخاری به دردت میخوره و بس.

یه عزیزی هم میگفت سودات زده بالا زیادی روت اثر گذاشته.

در این جاست که باید بگم «سودا زده ام، راه به جایی نبرم/ دستم تو بگیر، دستگیر تنهایان...»

**********************

پایان نوشت:

اصلا پست خوبی نیست به جهت نوشته های مهم تری که تو وبلاگم هست و به قلم من نیست...

به بزرگی خودشان ببخشند و ببخشید

***********

خدایا به امید تو...!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۶

نظرات  (۵)

دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را
در انحصار قطره های اشک نبینم
دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم
دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد
همیشه از حرارت عشق گرم باشد
من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند
برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم
که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند
من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند

سلامتی آقا صلوات
پاسخ:
سلام
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم والعن اعدائهم اجمعین
ممنونم
البته اگه واقعیت رو بگیم که دیگه تشکر نمیخواد...
والا!
پاسخ:
شایدم واقعیت نباشه :دی
سلام
کی  گفته که تو حزن انگیزی؟ اتفاقا خیلی هم شادی آوری.... به قول خودت " دخول سرور فی قلوب المومنین" ( درست گفتم؟!؟) باور کن...
اتفاقا خیلی باهات میخندیم... خیلی باهات شادیم...
از نظر من:
تو چه سوادت... ه سودات بزنه بالا روت تاثیر میزاره... اما اینکه باعث بشه که مایه ناراحتی و غم و اندوه باشی... نه اصلا ابدا...
مطمئن باش
موفق باشی
یا علی مددی!
پاسخ:
سلام 
ممنون از قوت قلب
البته ادخاله ولی فرق نمیکنه
متشکرم
خداحافظ
بله درست میفرمایین
معنویات بهتره
لطفا یه چله زیارت  عاشورا بگیرین به نیت ... برای ما 
دیگه همین قد کفایت میکنه
بله که داره
قرمه سبزی
سلام 
آخه من چیزی جز یه ناهار و شام ساده ام خوردم؟؟؟
نه خداییش شما حتی صبحانه در کلام من نمیبینی!!!!
(آیکن پاکباخته که خودشو زده به سوء تغذیه)
اون معقوله رو هم نقدا حساب کنید که حساب بی حساب شیم
شارژ هم قبول میکنیم
اگر خوراکی سنتی شهرتون بود هم قبوله
والا
خخخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی