شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

احساسات یک کتاب خوار

دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۰۳ ب.ظ

به نام خدا

سلام

***************************************

وجه تسمیه ی پست: احساسات که کاملا معلومه یعنی چی.

کتاب خوار هم لقبیه که دوستم بهم داده به جهت میزان مطالعات بالام که البته این نظام آموزشی متعالی (!!!) خرابش کرده!!

**************************

عرضم به حضور انورتون که جاتون سبز رفتیم یه کتاب فروشی

آی من کیف کردم!

اصن عالی بود... محشر

هم جاش خیلی باحال بود اب و هوای خوب، مدل ساختمونشون خیلی به کتاب فروشی میخورد

اما کتاباشون خیلی خوب بود همه مسئولینش مث خودمون بودن.

اصلا یک شور و شعفی بهم دست داده غیر قابل توصیف!

اگه اون اِن تومن کتابی که از نمایشگاه خریده بودم رو خونده بودم الان باز کتاب فروشیشونو درو میکردم

اما متاسفانه هر چی میکشیم از دست این درس و مدرسه س که نمیذاره ما در کتاب ها غوطه ور باشیم!

و در نتیجه صرفا برای عید غدیر کتاب انتخاب کردم البته اونم تمام کتابای معرفی شده شون رو خریدم ولی از اون همه فقط دوتاش عیدیه. بله!!

بعد از این که اومدیم بیرون به مادر محترم گفتم ادم لذت میبره پولش میره تو جیب انسان های خوب :)

------------------------------------------------------------

و اما در باب نتیجه گیری اخلاقی؛

تصمیم گرفتیم پیشنهاد بدیم برادران گرام بیان همینجا یه دفتر بزنن از همین کارای فرهنگی این مدلی انجام بدن

که هم میشه رو فروش کتاب فکر کرد هم رو کتابخونه که دومیش به نظرم بهتره.

خودم هم حاضرم به شخصه در این امر همراهیشون کنم.

تازه در حلال بودن درامدش هم شک و شبهه کمتره نسبت به مشاغل روز...

تا ببینیم چقدر این حرفا و فکرا به عمل میرسه.

***********************

الحمدلله علی کل نعمة

اهدنا الصراط المستقیم

------------------------

خدایا به امید تو...! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۴

نظرات  (۱)

سلام
بالاخره پا به عرصه اینترنت تهادیم....
ما شاء الله چقدر پست گذاشتی... خدا برکت بده
کتاب خوار عزیز!
بهتون توصیه میکنم که به خرف این معلم ها و مشاوراتون گوش ندین... شما کتابتو بخون.... تو رفوزه بشی بهتره یا اینکه تک بعدی بشی؟
یه ذره به فکر خودت باش...
به فکر ما باش...
و به فکر........
موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی