شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

شهید ولی الله چراغچی

سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۴۵ ب.ظ

به نام خدا

سلام

*****************************************

امروز روز شهادت شهید ولی الله چراغچی مسجدی، قائم مقام فرمانده لشگر 5 نصر(سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) است.

اشنایی من با ایشون بر می گرده به کتاب سه گانه ای برای یگانه (++)

مزارشون توی بهشت رضا قطعه ی شهدا کنار مزار شهید برونسیه.

(یعنی من بخوام ادرس بدم میشه روبه روی قطعه ای که شهید شوشتری و میرزا جوادآقای تهرانی دفن هستن)

از صبح داشتم فکر میکردم چه پستی میشه زد؛ الان یه بخشی از خاطراتشون رو پیدا کردم واسه این ایام خوبه.

شهید ولی الله چراغچی

تا اون جایی که یادمه ایشون معلم قرآن بودن

و من کلا یه علاقه ی خاصی به معلمین قرآن دارم.

*******************

خدایا

توفیق بده راه شهدا رو ادامه بدیم..

-----------------

خدایا به امید تو...!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۸

نظرات  (۱)

سلام
خیلی قشنگ بود... ان شاء الله که ما هم زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) رو سرلوحه زندگیمون قرار بدیم
ولی فکر میکردم که اون روز روز تولدشونه نه شهادتشون
در هر صورت مبارکشون باشه... هم شهادتشون هم تولدشون!
موفق باشی!
پاسخ:
سلام
ان شاءالله
اوهوم عصری که اومدم دیدم برعکس یادم مونده بوده ولی فرق نمی کنه.
یادم رفت بهت بگم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی