شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

فراتر از رهبر...

يكشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۰ ب.ظ

به نام خدا

سلام

*************************************

اولا که دیروز ولادت حضرت علی اکبر بود تبریک میگم.

ثانیا روز جوان رو هم تبریک میگم.

-------------------------------------------------

دیشب شبکه یک، دیدار حضرت اقا -مد ظله العالی- رو با جوانان نشون داد مال سال 77.

یعنی زمانی که من تازه چند ماه بود قدم به دنیا گذاشته بودم :دی

هم کسانی که سوال میپرسیدن شخصیت های جالبی بودن که الان هم هستن و فعالن

هم جواب های اقا خیلی قشنگ و جالب بود.

دلم نیومد تک خوری کنم.

اگه خواستین فایل تصویری رو ببینین اینجا هست.

**********************************************************

وقتی با جوانان هستم و در محیط جوان قرار دارم، احساس من مثل احساس کسی است که در هوای صبحگاه تنفّس میکند؛ احساس تازگی و طراوت میکنم. آن چیزی هم که معمولاً در ملاقات با جوانان، اوّل بار به ذهن من میرسد و بارها به آن فکر کرده‌ام، این است که آیا اینها خودشان میدانند که چه ستاره‌ای در جبینشان میدرخشد؟ من این ستاره را میبینم؛ اما آیا خودشان هم میبینند؟ ستاره جوانی، ستاره بسیار درخشان و خوش‌طالعی است. اگر جوانان این گوهر قیمتی و بی‌نظیر را در وجود خودشان حس کنند، فکر میکنم که ان‌شاءاللَّه از آن خوب استفاده خواهند کرد.

*************************************

پدرانه:

اگه دقت کرده باشی اقا از اول دوران رهبریشون تا حالا با همه جور ادمی دیدار داشتن. 

پیر، جوان، نوجوان، زن، مرد، علما، دانشجوها، کارگرها، و...

امام دوران رهبریشون بعد از انقلاب کوتاه بود.

ولی طی این مدت اقا همیشه صحبت های تازه دارن واسه گفتن

و البته که هر گروهی رو مطابق با نیازش و دغدغه ش باهاش صحبت میکنن.

حتما یکی از دلایلش مطالعه شونه.

 

(باید بگم من در زمان شنیدن این کلمات داشتم ذوق مرگ میشدم :ایکس)

**********************

جدای از این که مقلد آقام،

غیر از این که به عنوان رهبر جامعه م ازشون پیروی میکنم،

ایشون رو استاد خودم میدونم...

تو همه ی زمینه ها...

شاید بحث پدریه...

شاید هم یه جور دوست داشتن خاص..

:girl_blush:

************

خدایا

خودت حفظشون کن...

و به مام کمک کن که بتونیم خواسته هاشون و توصیه هاشون رو عملی کنیم...

(همیشه این جمله رو دوست داشتم: درس بخوان محصل، امید رهبر تویی...)

-----------------

خدایا به امید تو...!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۰

نظرات  (۲)

سلام
 نیمه شعبان و ولادت حضرتش مبارکتان...

عیدانه:

امام صادق (ع) فرمودند:
هنگامی که گرفاری بنی اسرائیل طولانی شد چهل صبح دعا کردند و به گریه و ضجه پرداختند، خداوند حضرت هارون و موسی را 170 سال زودتر از زمانی که مقدر بود برای نجات آنها فرستاد؛ اگر شما نیز چنین کنید خداوند فرج ما را برای شما می فرستد وگرنه غیبت تا نهایت آن طول خواهد کشید.
تفسیر عیاشی جلد 2 صفحه ی 143

برگرفته شده از zareh.blog.ir
پاسخ:
ُسلام
به همچنین

چه حدیث جالبی...

سلام علیکم
منم روز جوان رو پساپس تبریک میگم...
بعدشم عزیزم مرض داری اون جمله ها رو با یه رنگی مینویسی که آدم چشش دربیاد تا بخونه.... یه جوری نوشتی انگار از گفتنشون خجالت میکشی.... حرفای بدی نزده بودی که ....
گفتم بعدا دیگه از این کارا نکنی
موفق باشی
پاسخ:
سلام
دوست عزیز ادم درست صحبت میکنه در ملا عام
بعدم مگه من گفتم چیز بدی نوشتم؟! قرار نیست همه چیز رو به راحتی بخونی که.
خوندنش هم ساده س اون موس رو میکشی روش دیده میشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی