شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

ان الحسین.. مصباح الهدی... سفینة النجاة..

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۴ ب.ظ

به نام خدا

سلام

*********************************

وقتی اغاز سال گره خورده با نام حضرت اباعبدالله -علیه السلام-

وقتی دو ماه اول سال لحظه لحظه ش یاد اهل بیت -علیهم السلام- و سوگواری برای مصایبشونه

چرا نباید روز اخر رو با نام و یاد ایشون به پایان رسوند...؟

هر چی دارم، هر چی داریم همه مون...

از کرم این خانواده س...

و خدایا چه لطف بزرگی در حقمون کردی

که چه نعمت بزرگی بهمون دادی...

و چقدر من رو سیاه... ناشکرم...

چقدر غافلم...

اونی که اقا رو نمیشناسه چقدر خسران زده س...

و خدا کنه که شفاعت آقا شامل حال من هم بشه...

اقا جان...

هر چقدر بد باشم...

افتخارم اینه که شده توی این 18 سال زندگی

محرم و صفر سعیمو کردم مثل فرزندان شما باشم...

تو مجالس مختص به شما شرکت کردم...

افتخارم اینه که پدر و مادرم من رو با محبت شما تربیت کردن...

افتخارمه که کامم رو با تربت شما برداشتن...

اقاجون... نکنه رهام کنین...

**************************

یادم هست اقای یامین پور تو یکی از کلاس هاشون میگفتن

اگر ما هنوز به طور کامل فرهنگمون رو از دست ندادیم

به خاطر محرم و صفره

و بی خود نیست که کلی سفارش شده به اشک روضه ی حضرت اباعبدالله الحسین -علیه السلام-...

******************

اللهمالرزقنی شفاعة الحسین یوم الورود...

و ثبت لی قدم صدق عندک مع الحسین...

و اصحاب الحسین...

الذین بذلوا مهجهم دون الحسین علیه السلام...

---------------------

خدایا به امید تو...!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۲

نظرات  (۱)

۲۳ مهر ۹۴ ، ۰۰:۳۵ پاک باخته
التماس دعا تو این ماه عزیز
پاسخ:
سلام
همچنین...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی