شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

متن ها

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴ ق.ظ

به نام خدا

سلام

***************************************

کتاب ها مجموعه ای از کلماتن که سعی کردن افکار نویسنده رو به خواننده منتقل کنن...

که خیلی جاها موفق نبودن

بعضی چیزا هست که هزار تا کلمه هم نمیتونه بیانشون کنه...

اصن تو تا اخر دنیا متن بنویس شاید فایده نداشته باشه

گاهی هم یک کلمه همه چیز رو به طرف مقابل می فهمونه

----------------------------------------------

حالا که کنکور نزدیک تر از قبله حتما وقت کتاب خوندن نیست

اونم خوندن رمان

نمی خوام بگم چی خوندم و اصلا شاید اسم کتاب مهم نباشه...

مهم اینه که باید دعا کنم خدا خیر دنیا و اخرت به نویسنده ش بده.

حالا که خوندمش میبینم شاید من مثل مهتاب داستان نباشم اما خیلی هم باهاش فرقی نمیکنه زندگیم

ادم ها هر کدومشون یه قصه ی زندگی دارن

وقتی قصه ی زندگی دیگری رو شنیدی باید چیزای خوبش رو یاد بگیری و خودتو اصلاح کنی

چند وقتی بود فراموش کرده بودم که نوشته ها واسه ایجاد تغییر مثبتن

حالا دوباره به یاد اوردم که غرق دنیا شدن جز غم روز افزون چیزی نداره...

چسبیدن چیزی رو عوض نمی کنه

چیزی واسه بزرگ پنداشتن وجود نداره... 

خوبه که ادم یادش بیاد واقعا کیه و چیه...

اینا رو نوشتم که یادم بمونه یه روزی چه اتفاقی افتاد

شاید به قول جناب اقای سلطانی اسم اینجا رو باید عوض کرد و گذاشت صمیم مهدی

فکر کنم بعد از مدت ها حالا حالم خوبه. 

تهران بودن دلیلی بر بهتر بودن نیست. 

یه زمانی فکر میکردم زیاد از حد مرفه بی دردم. حالا بیشتر باورش کردم. 

درد با درد اما فرق میکنه.

بی دردیه من از سر درد معنوی بود...

دنبال دنیا بودن هم درده ولی ادم وقتی خیلی بره توش دیگه نمیفهمه...

****************************

دعا کنین ...

***************

خدایا به امید تو...!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۱

نظرات  (۲)

ساعتها را بگذارید بخوابند!
بیهوده زیستن را نیاز به شمردن نیست...
دکتر علی شریعتی (رحمة الله علیه)
حکمت 100.
بار خدایا تو مرا بهتر از خودم میشناسی...

پاسخ:
بله بهتر میشناسه
خیلی بهتر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی