شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

غصه از جنس محبت

دوشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۰۶ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

************************

اومده بودم بگم غصه دارم

غم نگاه هاى خصمانه و پوزخند و کج رفتارى هاى عامدانه

غم سکوت تلخ از سر نابلدى

غم سر فروافتاده و چشم خیره به سنگ فرش ها و دانه هاى آسفالت و شبیه به این ها

اما مثل تغییر نگاه هام پشیمون شدم...

حالا که تاریخ اسلام رو یه جور دیگه و تو یه سن بیشتر میخونم...

حالاس که همه ش میگم بمیرم برا دل پیامبر خاتم _صلى الله علیه و آله و سلم_ که چه کشید از امت...

اصلا هر چه بزرگتر دردشان بیشتر...

هر چه مهربان تر غصه شان بیشتر...

من در پایین ترین مرتبه ى زیر خط فقر عصمت و معرفت غصه دارم از این همه تغییر آدم ها...

ترس دارم از آینده ى خودم...

*****************

امروز وقتى به ته ته دلم رجوع کردم دیدم حرفم این نیست که به چه جراتى از قانون تخطى میکنند

یا چرا این طورى نگام میکنن؟!؟ 

مگه براى تردد تو محل زندگى خودم هم باید اجازه بگیرم؟!

راست و حسینیش ته دلم ناراحت بود از این که چرا نمیتونم دستشونو بگیرم...

چرا بلد نیستم برشون گردونم به راه درست...

تمام دلخوشیم اینه همین چادر و روى گرفته م میشه یه تذکر و یاداورى حتى لحظه اى واسه اونى که هنوزم راه درستو میشناسه...

فکر میکردم اونى که برمیگرده و با یه پوزخند نگام میکنه وقتى من هیچى بهش نگفتم و حتى نگاهش هم نکردم شاید واقعا خودشم میدونه داره خطا میکنه و براى توجیه خودش اینجورى برخورد میکنه...

دلم خوش بود به درساى دانشگامون که به هزار و یک دلیل رفتار ادم ها رو میشه به مثبت برداشت کرد... 

و فکر کردم کاش اون ها هم حس درونى منو میدونستن...

***********************

آقاجون...

من چقدر دل بزرگ شما رو غصه دار کرده م...؟

حتما بارها یادم رفته که شما مهربان ترین فرد عالم و رئوف ترین و دلسوزترین به منید...

حتما خیلى وقتا فراموش کردم پدر چه شب ها و روز ها و چه لحظه ها دعا میکنه که فرزندش سالم و سر به راه و صالح بمونه... 

من فداى شما و دل دردمندتون...

من و خانواده م و نسلم فداى یه لحظه از مناجات و راز و نیازتون...

من خوب میدونم که واسه جبران کردنش هم نیاز به عنایت شما دارم مهربان ترین پدر عالم...

این اخرین شب و روز ماه شعبان امسال و این ماه رمضان پیش رو کاش که با ظهور و عنایات شما روشن و پر برکت بشه...

حالا که یه اپسیلون حتى خیلى کمترى که من بلد نیستم بیان کنم از غم شما رو به دیگران حس کردم...

میخوام ازتون که خیلى بیشتر از قبل ما رو شامل الطاف خودتون بکنین... خیلى بیشتر از دعاى شما بهره مند بشیم...

نه فقط خودم و خانواده م و اطرافیانم که همه ى کسایى که در طول روز به بهانه هاى مختلف میبینمشون، یا یه جورى روم اثر دارن یا صرفا حق هم هوایى و هم مسیرى و هم شهرى و هم کشورى و ... داریم...

الهى که اخرین شب غیبتتون باشه...

***************

خدایا تویى که عالم به دل هاى مایى...

———————-

خدایا به امید تو...!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۶

نظرات  (۲)

کاش میشد
هر لحظه یادمون باشه
اینایی که دور و برمونن،
مردم بی دفاع شهرمونن
که دشمن داره با بمب شیمیایی،
مجروحشون میکنه...
آثار بعضی از بمب ها تا آخر عمر باهاشونه...
خداقوت رزمنده خط مقدم
پاسخ:
واقعا...
خدا عاقبت همه مونو بخیر کنه...
کاش میشد
هر لحظه یادمون باشه
اینایی که دور و برمونن،
مردم بی دفاع شهرمونن
که دشمن داره با بمب شیمیایی،
مجروحشون میکنه...
آثار بعضی از بمب ها تا آخر عمر باهاشونه...
خداقوت رزمنده خط مقدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی