شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

Title-less

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۱، ۰۶:۲۶ ب.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۲۶

نظرات  (۸)

سلام
یه خونه برا دلم درست کردم
دلم میخاد تو هم بیای و نظرت رو در مورد نوشته هام بهم بگی
اگه دوست داشتی منو با نام "جایی برای دلم " بلینک
منتظرتم زود بیا
بای بای
نماز و روزه هاتون قبول حق عیدتان مبارک
عیدتان مبارک نماز و روزهاتون قبول حق
پاسخ:
سلام عید شمام مبارک از شماهم قبول باشه! ,
۲۷ مرداد ۹۱ ، ۱۲:۱۰ ستوده-بغل دستیت
د نه خیر ما را بیرون نت میشناختی از قبل! پس ینی بقیه قبول بوده دیگه! بعدم من با افراط مخالفم(هم در مدت هم در کیفیت) وگرنه نت خیلی هم خوبه من دفاع میکنم!
پاسخ:
,
سلام اتفاقی از لینک وب دوستم وارد وب شما شدم
خیلی خوبه که از این سن وارد فضای مجازی شدی و مطلب می نویسی امیدوارم تلاش کنی هر روز بهتر بنویسی . بهتر نوشتن نتیجه بهتر فکر کردن و بیشتر مطالعه کردن و اندیشدن هست  

امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشی
پاسخ:
سلام ممنون که وبلاگم سر زدین! متظکر ,
۲۶ مرداد ۹۱ ، ۱۱:۵۷ ستوده-بغل دستیت
با پدر و مادر و خواهر ها و برادر ها که میتونی منم که تنهایی نمیرم بیرون! خواهره من اینا بهانست میدونی که اگه بخوای میتونی! آره میمونن اما تو میتونی باهاشون دوست تر باشی×! قرار نیست جامعه هر چی شد زمانه هر چیزی اورد ما هم مثب اون شیم باید در هر شرایطی کار درست تر را کرد! قرار نیست بقیه هرچی شدن ما هم همون بشیم! این دید تضاد حرفای خودته! ما دوستا را هم شلغم حساب کنی خانواده کم چیزی نیست1 نصف را جواب ندادِی! یا حق!
پاسخ:
بابا! من که شماهارو شلغم حساب نکردم شمارو هم تو نت دارم چرا جواب دادم بقیه اش جوابی نداشت! ,
۲۶ مرداد ۹۱ ، ۱۱:۴۶ ستوده-بغل دستیت
مردمی که دیده نمیشن! به گروهی تعلق نداری چون نمی خوای اگه بخوای میتونی حتی با پدر و مادر دوست باشی دوستی مثل دوستای توی نت!(الان میای میگی نه) با گفتن انشالا چیزی پیش نمیره خدا یه سری قانون گذاشته حالا ما بشینیم دعا کنیم یه چیزی اتفاق بیفته یا نیفته اقا تا خودت کاری نکنی از خدا نباید بخوای!(چشمات) این چیه ما برا بچه هامون ساختیم؟والا اینجوری نیست! توی نت عاشق میشن توی نت اشنا میشن توی  نت دوست پیدا میکنن به ادما اعتماد میکنن! خدا میخواست میتونست ما را مجازی خلق کنه (هرچند الانم زیاد حقیقی نیستیم!:دی) ادمی که معتاده ترک دادنش اینقدرا راحت نیست! حالا تو حرف خودتو یزن! مثلا به جای برنامه های مذهبی نتی پاشی بری مسجد که بهتره! هر چی هم باشه خونه ی خدا یه چیز دیگست! اینا تا بغد....
پاسخ:
ستوده خانم! ببین تو خودتو با من مقایسه نکن! من نمیتونم از خونه بیرون برم حتی اگه خودم بخوام! چون اجازه ندارم! من جز خانواده ام مردمی دیگه ای تو زندگیم ندارم! که اونارو هم میبینم! درمورد پدر و مادرم باید بگم اونا همیشه پدر و مادرم میمونن نه چیز دیگه هیچ وقت نمیتونن جای دوستامو بگیرن! بله میدونم با ان شاءالله گفتن کاری درست نمیشه! حالا که ساختیم جه غلط چه درست!پس کاریش نمیشه کرد! ,
۲۶ مرداد ۹۱ ، ۱۰:۳۷ ستوده-بغل دستیت
همین که تو از صبح تا شب پاشی ضرره! همین که چشمات آسیب میبینن! همین که آدمای واقعیو ول کردی چسبیدی به مجازی ها! همین که چند وقت دیگه درست لطمه میخوره! همین که کمتر با خانوادت میشینی! همین که به جای اینکه 1 ساعت تحرک داشته باشی بی حرکتی! همین که خیلی از چیزای واقعی را از دست میدی! کمتر بین مردمی فقط از دید مجازی میبینیشون در خالی که خیلی ها اینجا نیستن! کافیه یا بازم؟؟؟...
پاسخ:
قبول ندارم! صبح تا شب پاش نیستم چون تو خونه ی ما نیستی ببینی! چشمام هم ان شاءالله آسیب نمیبینه! من ادمای واقعی رو ول نکردم اونا منو ول کردن وقتی جزو هیچ گروهی حساب نمیشم! بعدم من به موقعش با ادما هستم! قرار نیست تا مدرسه ها همینجوری بمونه وضعیت استفاده از نتم! کمتر نمیشینم چون من صبح تا شب کسی نیست که بخوام باهاش باشم موقعی که همه باشن من هم باهاشونم! تحرکم رو هم دارم کی گفته ندارم؟ چه چیز واقعی رو از دست دادم؟ کدوم مردم که بخوام قاطیشون باشم؟! ,

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی