شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

Title-less

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۱، ۰۴:۲۹ ق.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۲۹

نظرات  (۱۵)

نی تونی تلاش نکن
اولا بابت تبریکت ممنون! دوما دیونه خودتی که هی 10 تا 10 تا تعویصی داری!سوما نمییییییییییییییییییییییشهههههههههههههههه
بعدشم واسه ما خرج نکنه میخواد واسه کدوم ........ خرج کنه؟!؟؟؟ ها؟؟ بگو تا برم فلان فلانش کنم!!!!
راستی یادم رفت بگم امروز تفلدمه! تفلدم مبارک!!!! البته اون باید یه کارت دعوت حسابی بفرسته با یه سرویس 100 ملیونی!!!!!!!!!!!!
(والا آدم باید پول هاش رو واسه عزیزاش خرج کنه دیگه!!!!!)
پاسخ:
ها! تفلدت مبارک! اونو کجای دلم جا بدم بچه؟! حتما واسه تو یگی خرج میکنه ,
واقعا! ببین شمیم دیگه فکر کنم حسابی قاطی کردم. از10 بار رسید به 11 بار ! برای یازدهمین بار دیدم !!!!!
واااااااااااااااااااای خییییییلی جیگله . اصلا این حجاب اسلامی و معنی اسمش منو کشته
وای دیگه از دست رفتم! دیگه بی دریا شدی. شروع کننده ی اصلی بحث هامون از دست رفت!!
پاسخ:
دیوووووووووووووووووووووووونهههههههههههه! ولش کن دیگه! ,
خانومم تو وصعت خراب نیست , افتصاحه!!!!
باور کن داری از دست میری بهم احتیاج شدید داری منم بهت دارم میگم دیگه واجب شد پروژه را دوباره از اول راه اندازی کنیم نه؟
پاسخ:
موافقم صحیح است تو خودت داری از دست میری پروژه رو راه بندازیم حالت جا میاد حداقل واسه تو خوبه ,
عید شما هم مبارک
دوست عزیز سلام
اگر تمایل دارید مدیریت قوی تری بر وبلاگ خود داشته باشید،امکانات بیشتری به مخاطبین خود ارائه نمایید و یا یک گام بزرگ برای ورود به دنیای وب مستران بردارید ما توصیه می کنیم همین امروز از امکانات رایگان ارائه شده توسط تیم اندیشه ی برتر نهایت بهره را ببرید و با تبدیل وبلاگ خود به وب سایت خواسته های خود را محقق کنید.
هم اکنون اقدام کنید و از امکانات دامین و هاست رایگان برخوردار شوید
http://designer.moshakhasat.com
همچنین در صورتی که تمایل دارید از طریق وبلاگ خود کسب درآمد کنید آدرس زیر را نیز حتما ملاحظه بفرمایید
http://www.moshakhasat.com/index.php?route=information/information&information_id=9
با تشکر
1345436701.25
۲۹ مرداد ۹۱ ، ۱۱:۱۲ ستوده-بغل دستیت
عید مبارک!:) افرین افرین داری دختر خوبی میشی! اره والا امان از دوست ناباب.... دم در بهشت منتظرتم! البته قبلش 19 شهریور
پاسخ:
میبینمت فرزندم! حواست باشه تو پسرمو از راه بدر کردی نذاشتی با زنش درست حسابی کنار بیاد اخرش زندگیشونو بهم ریختی ,
۲۹ مرداد ۹۱ ، ۱۰:۲۳ ستوده-بغل دستیت
کی من؟ اون پسر دلبند شما اصلا راه نمیدونه چیه من بدرش کنم؟؟؟ اون 4 تا زن داشت من میخواستم خواهرم بدبخت نشه! پسر شما زندگی خواهرمو خراب کرد اونم با 2تا بچه!
سلام سلام هزار تا سلام عید سعید فطر مبارک
پاسخ:
سلام هزار تا علیک سلام بر شماهم مبارک باشه! ,
سلام مردش نیستییییییییی
پاسخ:
دهه ثابت کنـــــــــــــم؟ نه نمیکنم ,
آهان! خب موفق باشی ان شاء الله گوشیتونو درست کنید حداقل یه راه ارتباطی باشه!
پاسخ:
چشم حالایه فکری میکنم ,
سلااااااااااااااااااام... از یه طرفم ناراحتم ک نیستی و از طرفی خوشحالم چون به این نتیجه رسیدی و اراده و عزمتم ک بالووووووو.. عالیه ایشالا موفق و در پناه خدا باشی آجی جووووووووووووووونم
پاسخ:
وقتی امشب منو اینجا دیدین اراده و عزم کیلو چنده! درخدمتون هستیم شما که خودتون رفتین بدرسین پس بودن نبودن من فرقی نمیکنه ,
سلام عیدت مبارک. من که نفهمیدم قضیه چیه! کجا می خوای بری؟
پاسخ:
سلام هیچی میخوام برم تو ترک ,
عمرا
پاسخ:
دست شما درد نکنه یه دعای دیگه میکردین خب ,

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی