شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

ghebte!

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۱۰ ق.ظ

به نام خدا

سلام

***********************************

تابستون هیچ ضرری نداشته باشه، یه ضرر اساسی واسه ما داره! اونم این که سوادمون نم میکشه و رومون نمیشه کلماتو فارسی بنویسیم نکنه که یه وقت غلط املایی داشته باشیم (جریان عنوان پستمه!) :دی

-------------------

و اما حرفایی که میخواستم بزنم!

ادم در یه سری موارد معنوی و حالا در مواردی مادی به موقعیت دیگران که نگاه میکنه به حالشون غبطه میخوره!

حال و روز معنوی ادم ها که جای خود!

حالا ما به چیزای کوچیک هم غبطه میخوریم!

مثلا...

نوشتن های دوستان!

هی میرم وبلاگای دوستان رو میخونم بعد هی دلم نوشتنای اونجوری میخواد!

خو نمیتونم بنویسم!

هعی

...

*********************************

روز اخر شعبانه!

واسه این جوری گذر عمر دیگه فکر کنم باید حسرت بخورم! هر چند که حسرت خوب نیست نه خودش خوبه نه کلمه اش خوبه! همش بار منفیه!

چقدر زود همه چی میگذره!

چقدر زود!

-------------------------------------------

نکنه روز اخر عمرم هم بگم وااااااااااای تموم شد!

هیچ کاری نکردم!

اون وقته که فکر کنم میشیم مصداق خسر الدنیا...

کاش خسر الاخره نباشم!

-------------

دلم تنگ شده واسه دعای سحر

با صدای اقای فرهمند!

امروز همش منتظر دعای سحر بودم!

ولی هنوز ماه رمضان نشده!

...

-----------------------

خدایا

من که کلا خلوص تو کارم نیست!

تو خودت یه کاری برام بکن!

اون از نمازها..

این از روزه ها...

...

**********************************************

اللهم..

رب شهر رمضان...

------

خدایا رمضان بدون اقا..

باز هم..

غریب باشیم!

صاحبمان که نباشد 

رمضانمان هم رمضان نمیشود!

پس کی؟

پس کی این انتظار تمام میشود؟!

---------------

اللهم عجل لولیک الفرج

----------------------------------------------

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا!

*****************

خدایا به امید تو..!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۸

نظرات  (۱)

کتاب زیاد بخونید میتونید خوب هم بنویسید!
پاسخ:
سلام
بله
شما درست میفرمایید.
البته من کلا تا حس نوشتن نداشته باشم نمیتونم ادبی بنویسم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی