شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

صلوات

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۰۵ ق.ظ

به نام خدا

سلام

************************************

یه داستانی رو پدرم چند بار برام تعریف کردن 

گفتنش خالی از لطف نیست!

-----------------------------------------

یه اقایی بچه نداشته!

میاد پیش میرزا جواد اقای تهرانی

بهشون میگه شما نذر کنین که خدا به من بچه بده!

ایشون میگن باشه من نذر کردم!

یه سال بعد

میاد شیرینی میاره

میگه خدا نذر شما رو پذیرفت و الان من صاحب بچه شدم

حالا هم نذرتون هر چی بوده بگید تا من تقدیم کنم!

میرزا جواد اقا سرشون رو میندازن پایین!

بعد از چند لحظه میگن ادا شد!

میگه وا مگه میشه؟!

میگن من یک صلوات نذر کرده بودم!

ادا شد!

----------------------------------------------------------

حالا از این قضیه دو تا نتیجه میشه گرفت!

اولا ایمان 

ثانیا مقام صلوات!

*************************

خدایا به امید تو...!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۰

نظرات  (۲)

شمیم یاد حرف اون روزت افتادم که میگفتی:
خدا اگه بخواد کاری رو انجام بده با یه صلوات هم میشه...
نمیخواد که یه عالمه چیز میز نذر کنیم...

پاسخ:
اره دیگه همینه!

بسم الله الرحمن الرحیم

تمام قرآن در سوره حمد خلاصه می شود

سوره حمد در بسم الله خلاصه می شود

و بسم الله در "ب" اولش خلاصه می شود

و حضرت علی علیه السلام فرمود من "ب" بسم الله هستم.

اینگونه است که نام پیامبر و خاندانش علیهم السلام درها را می گشاید.

پاسخ:
:)
ان شاءالله که بتونیم پیرو راستینشون باشیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی