شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

گذر عمر

جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۴۳ ق.ظ

به نام خدا

سلام

*******************************

چه فرقی میکنه ادم روز تولد رو چجوری بگیره. هرچند که امروز روز تولدم نیست.

شاید فقط روز ورود به یه مسیر جدید بشه گفت. 

اما از اون جایی که این مسیر به طور تمام و کمال زندگیمو تغییر داده باید که بهش توجه کنم و بی توجه از کنارش رد نشم.

تو خود تالار هم پست زدم 6 سال گذشت.

6 سال گذشت از اون روزی که برای اولین بار عضو تالار شدم و پست زدم.

ارشیو تالار باز نمیشد والا پست اولمو میذاشتم تا شماهام بخونین و به بچگی من بخندین.

البته شاید هم اون موقع ها خوب بودم و حالا بد شدم.

اون موقع ها که به نوع صحبت کردن اقایون ایراد میگرفتم. هیچ وقت یادم نمیره که بعد از اولین پستم یکی از اقایون مفرد در جوابم پست گذاشتن و منم خیلی جدی بیان کردم که ایا شما با نامحرم اینجوری صحبت میکنین؟! (البته اینا گفتن نداره اما خب گفتنش هم بد نیست!)

شاید اگر تالار نمیومدم هیچ وقت وبلاگ هم نمیزدم و هیچ وقت پام به فضای مجازی باز نمیشد. و قطعا که زندگیم با الان خیلی فرق میکرد.

خوب یا بد.

گذشته هارو نمیشه تغییر داد اما میشه به قول ملاصدرای کتاب آقای ابراهیمی با درس گرفتن از اون ها حال و اینده رو به مسیر درستی هدایت کرد.

لازمه اینجا درخواست کنم از همه ی اون هایی که چندی است منو میشناسن و شاید بشه گفت بزرگ شدن مجازیمو دیدن بخوام که نقاط ضعفمو بگن تا به اصلاحشون بپردازم.

و دعام کنین که به دعاهای خیرتون محتاجم!

******************

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا!

--------------

خدایا به امید تو..!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۷

نظرات  (۳)

گاهی تعبیر بیان ایرادات و مشکلات از زبان شخص ثالث برای تائیدیه گرفتن بر آنچه در ذهن میباشد ... مخصوصا از کسانی که مدتی فرد را زیر نظر دارند .
پس بهتر است به آنچه در ذهن به آن میپردازیم خط و مشی دهیم و بعد از تحلیل به اصلاح آن بپردازیم .
گاهی هم گذر عمر درسهایی به ما میدهد که هیچ معلمی نمیتواند آن را به ما آموزش دهد .

۱۸ آبان ۹۲ ، ۰۱:۴۱ عرض از مبدا
شرح همین هست به همین ساده گی
عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی