شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

تکنولوژی زدگی

يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۵۱ ب.ظ

به نام خدا

سلام

**************************************

وقتی زیادی از تکنولوژی روز استفاده کنی

ولی اون موقع که بهش احتیاج داری اصلا به دردت نخوره

در اون لحظه رسما ازش متنفر میشی!

سرعت اینترنت: داغون

سرعت لپ تاپ: داغون

بالا اومدن یاهو: دو قرن

بالا اومدن ایمیلای دیگه: دو قرن

اطلاعات گوگل: به درد خودشم نمیخوره

اطلاعات سرچای دیگه: .....

در اوج کار: سیستم منفجر میشه

و....

*********************

پرت:

این همه درس بخونیم تهش چی؟

کدوم این ادمایی که تلاش کردن دیپلم گرفتن و کلی هم زحمت کشیدن رفتن دانشگاه و ...

از اطلاعات دوران مدرسه شون استفاده می کنن؟

به من چه که مویینگی چیه؟ به من چه که چگالی فلان ماده با وجود فلان ماده ی دیگه توی یه ظرف فلان شکل چقده!

به من چه که فرمول به دست اوردن تعداد مولکول های روغن چیه!

به من چه تابع سینوسی به چه کاری میاد؟!

به من چه ....

اقا نمیخوام ریاضی بمونم! 

***************************

خدایا به امید تو...!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۴

نظرات  (۱)

۲۵ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۵۸ سید.م.پارسا

سلام!

وب قشنگ و جالبی داری.

بعضی مطالبت واقعا قشنگه اما بعضیاش واقعا چرت و پرته...ببین ینی چرت و پررتاا...

فکر تغییر دادن دنیا قشنگه اما عملش نه به عمر من قد میده نه به عمر تو پس بهتره این فرصت دو روزت توی این دنیا رو وقف کارای دیگه ای بکنی مثلا اول از همه فکر درباره ی اینده و استعدادا و از همه مهمتر تغییر خودت! منم وقتی سن تو بودم از این فکرا زیاد تو سرم داشتم انققدرم رو تحقق هدفم اصرار داشتم که اصلا نمیشد باهام حرف زد!حالا توهم اگر مث منی اول همه بهت پیشنهاد میکنم از یه جامعه ی کوچیک مث جمع دوستات شروع کن بعد برو سراغ این جهانیان بدبخت!D:

حالا مثلا تو میخوای یه کاری کنی که انجلینا جولی چادر سرش کنه؟؟!!!!D:

میدونی چه جوری به خودم اومدم و این هدف مسخرم رو کنار گذاشتم؟؟!

یه روز وضو گرفتم نیت کردم قرآن رو باز کردم  : اومد...خداوند خود هرکس را که بخواهد هدایت میکند به درستی که تقدیروسرنوشت همه چیز در دستان اوست...ببین جملشو حفظ شدم!خود خدا شاهده که تا دو روز تو لک بودم اصن باورم نمیشد خدا جوابمو به این صراحت داده باشه شاید مال این بود که نیتم خالص بود ولی خوب به هر حال بگذریم.....

تو هم این کارو بکن...باور کن جواب میده....

بسه دیگه دهنم کف کرد.....امیدوارم تو هم یه روز به خودت بیای...

پاسخ:
سلام
ممنون از راهنماییتون.
نظر شخصیم اینه که حتی اگه نتونم کاری انجام بدم، با نوشتن چیزی از کم نمیشه.
مهم اینه که نشون بدم این واسم دغدغه اس، در حد نوشتن یه کاری انجام داده باشم. اما اگه خدا بخواد خیلی کارا رو میشه انجام داد.
شما درست میگین ادم باید از خودش شروع کنه بعد روی اطرافیانش تاثیر بذاره بعد اگر تونست جهانیان به قول شما بدبخت رو اصلاح کنه.
دعا کنین واسه متنبه شدنمون.
موفق باشید، خدانگهدار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی