شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

8 اردیبهشت 93

دوشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۲۰ ب.ظ

به نام خدا

سلام

***************************

زیادی مطلع بودن از مسائل مختلف بعضی وقتا واسه ادم دردسر میشه.

مثلا یه مسئله ای که باید محرمانه بمونه اگه بدونی و کسی ازت سوال بپرسه در موردش خیلی سخته که طفره بری از جواب دادن.

خیلی باید ادم با اراده ای باشی که درست و به موقع بتونی عمل کنی!

البته یه موقع هم به خاطر همین سختی ها از شنیدن واقعیات و حقایق فرار میکنیم؛ مثلا میگیم نمیخواد واسمون حدیث بخونی بیشتر بدونیم بیشتر باید عمل کنیم!

*******************

این که ببینی کسی داره اذیت میشه

داره بهش فشار میاد

یه جورایی داره داغون میشه

اما هیچ کاری نمیتونی براش بکنی واقعا زجره!

وقتی هی درد و دلای طرف رو بشنوی اما تنها کاری که میتونی براش انجام بدی اینه که تاییدش کنی یا در جوابش سکوت کنی یا فقط براش دعا کنی

واقعا ادمو داغون میکنه!

انگار تمام این حرفا میاد تو سرت و به حدی میرسه که بهت اخطار میده یه ذره بیشتر انفجاره!

آژیر میکشه!

------------------------------------------------------

خدا نکنه روزی برسه که نتونی هیچ خیری به کسی برسونی حتی خودت!

******************************

امروز سر کلاس دینی مطرح شد که اخر الزمان، اون موقعیه که دین کاملا وارونه میشه.

متولیان دین به اسم دین خلافش عمل میکنن.

یه چیزی ذهنمو درگیر کرده.

واقعا از کجا معلوم فردی که داره برامون حرف میزنه و از اشتباهات متولیان دین میگه خودش درست داره عمل میکنه؟!

چقدر سخته انتخاب راه درست.

------------------------------

خدایا

اهدنا الصراط المستقیم

*********************

گاهی فکر میکنم اشتباهی دارم زندگی میکنم.

در کنار هم سن و سالای خودم هستم اما طرز فکرم اصلا باهاشون مطابقت نداره.

حرف هم رو نمی فهمیم.

من با «بچه های مسجد» بزرگ شدم، ذهنیتم چیزی است مربوط به دوره ای که حالا خیلی از من بزرگترند!

.....

********************************

نعمت ها مثل یه اقیانوس می مونن

توش غوطه وریم.

حواسمون نیست بهشون

وقتی یه کوچولوشو ازمون گرفتن تازه میفهمیم چه نعمت بزرگی بود.

دقیقا جریان اون ماهیه که تو ابه و میگه اون مایه ی حیات کجاس؟ چرا من هیچ وقت بهش نمی رسم؟!

این همه نعمت داریم و قدر نمیدونیم!

یه وقتا حالمونو میگیرن که متنبه بشیم!

-----------------------------

الحمدلله علی کل نعمه

استغفر الله من کل ذنب و اتوب الیه

********************

واسه همه ی مریض ها دعا کنیم

واسه همه زندگیا دعا کنیم

واسه همه ی ادما دعا کنیم

و از همه مهم تر واسه سلامتی و تعجیل در فرج آقا

---------------------

خدایا به امید تو...!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۸

نظرات  (۲)

سلام
من فکر نمیکنم که چون شما( به قول خودتون) بین بچه های مسجد بزرگ شدید طرز فکرتون مثل ماها نیست
چون بالاخره همه در یه برهه ای از زمان یه سری افکار مخصوص به خودشون رو دارن که مال همه مثل همه
مثلا چند تا فکر و نظر هستش که توی چند نفر وجود داره اما توی هر کدوم یکی از اونا قوی تر عمل میکنه
شما نمیدونید چند نفر هم سن خودتون هستن ولی افکارشون مثل شماست
یا علی مددی!
پاسخ:
سلام
تو مدرسه بهت گفتم منظورم از بچه های مسجد کتاب بود.
اره شاید شما راست میگی.
۰۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۲۷ داریوش عزیزی
به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم:
http://emonokte.blog.ir/
پاسخ:
سلام
چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی