شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

سلام بر ابراهیم

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۳۱ ب.ظ

به نام خدا

سلام

*******************************

سلام بر ابراهیم هم تموم شد.

شروعش جمعه 12ام و پایانش دیروز 19ام.

این اولین زندگی نامه و خاطره از شهدا نیست که میخونم.

حقیقتا هر کدوم از شهدا واسه خودشون تو زمینه ای استعداد بودن یه جورایی میشه گفت مُخ بودن.

حتی شهدایی که نه معروفن و نه کسی براشون زندگی نامه نوشته نه کوچه ای به اسمشونه و... . 

تو یه زمینه ای خیلی فعال بودن که به این درجه رسیدن.

شهید هادی هم یکی از اون اعجوبه ها...

فرصت این که تک تک نوشته های کتاب رو بنویسم و روش بحث کنم و نتیجه گیری ندارم

الان فقط یه تیکه رو که برای خودم خیلی مهم بود میذارم و بقیه اش باشه اگر عمری بود و شد.

**********************

ابراهیم می گفت: 

اگر قرار است انقلاب پایدار بماند و نسل های بعدی هم انقلابی باشند، باید در مدارس فعالیت کنیم. چرا که آینده مملکت به کسانی سپرده می شود که شرایط دوران طاغوت را حس نکرده اند!

وقتی می دید اشخاضی که اصلا انقلابی نیستند، به عنوان معلم به مدرسه می روند خیلی ناراحت می شد. می گفت: بهترین و زبده ترین نیروهای انقلابی باید در مدارس و خصوصا دبیرستان ها باشند!

برای همین، کاری کم دردسر را رها کرد و به سراغ کاری پر دردسر رفت. با حقوقی کمتر! اما به تنها چیزی که فکر نمی کرد مادیات بود. می گفت: روزی را خدا می رساند. برکت پول مهم است. کاری هم که برای خدا باشد برکت دارد.

سلام بر ابراهیم، صفحه 71

************************************

خدایا، کمک کن بتونیم راهشونو ادامه بدیم و زحماتشون رو هدر ندیم.

کمک کن که خونشونو پایمال نکنیم

------------------------------

خدایا به امید تو...!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۰

نظرات  (۲)

۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۰۹ هدهد خوش خوان
+
سلام. مطلب قشنگی بود. واقعا استفاده بردم. خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا شدم.
خوشحال میشم سری هم به وبلاگ من بزنید. من یه نسخه پیچیم و توی وبلاگم اتفاقات جالبی رو که برام تو داروخونه رخ میده رو یادداشت میکنم. خوشحال میشم نظرتون رو در مورد وبلاگم بفرمائید. منتظرتون هستم.
پیروز باشید.
پاسخ:
سلام
:)
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی