شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

نتیجه ی اخلاقی :دی

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۵۹ ب.ظ

به نام خدا

سلام

****************************

یعنی یه انسانی رفتن چقدر تاثیر داره تو حال اطرافیان

اصن دارم فکر میکنم چقدر مهم بودم خودم خبر نداشتم :دی

یعنی تو خونه فقط کمر همت بستن که منو منصرف کنن ظرف 2 روز که یه روزش تموم شد.

من نمیدونم تو ریاضی چی میدن که انسانی در مقابلش ترک تحصیله؟!

مگه نمیگن تاریخ واسه عبرت گرفتنه؟!

مگه نمیگن راهی که دیگران رفتن رو تو دوباره نرو اگه کارشون درست بوده برو ولی غلط بوده نرو تجربه کسب کن.

این همه ادم ریاضی خوندن بعد باز برگشتن سر خونه ی اول همون انسانی

من بی کارم دوباره راهشونو تکرار کنم؟!

-------------------------------

از دیشب تا حالا نتیجه ی اخلاقی گرفتم که:

هیچ وقت بچه ی اخر نشین.

چرا؟

چون اولیا هر چی بشن بازم امید پدر مادر به بعدیه.

اخریه دیگه بعد نداره واسه همین تنها امیدشون به همین یه نفره.

یعنی الان میخوام برم تک تک خواهر برادرارو یقه شونو بگیرم بگم خجالت نمی کشین امید پدر مادرو ناامید کردین که حالا من شدم امیدشون؟!

قول میدم تو انسانیم امیدوار کننده باشم. 

اخه یعنی انسانی رفتن من انقد مهمه که قلب پدر باید درد بگیره؟!

یکی هم لابد میگه مگه ریاضی موندنت انقد سخته که باعث میشی قلبشون درد بگیره؟!

-----------------------------------------------

اگه یهو قاطی کردم گفتم اصن به کل ترک تحصیل میکنم دیگه مدرسه نمیرم خیلی تعجب نکنین.

خو چیه این وضعیت؟!

********************************

این پست کاملا با خنده نوشته شده

و قصد هیچ گونه ناشکری نداشتم!

صرفا خواستم خنده هامو با شما هم به اشتراک بذارم.

پدر هم قلبشون درد نگرفته ها فقط هی دیشب گفتن سنگینم مادر هم امروز لطف کردن گفتن حال پدر به خاطر انسانی رفتن تو گرفته اس.

**********************

خدایا

من اصن جسارت نکردما.

شما رو سر ما جا داری

خیلی ممنونم که این همه نعمت دادی

بچه اخرم شدیم اشکال نداره

همین که پا به عرصه ی وجود نهادیم خودش خیلیه

فقط دستت درد نکنه یه لطفی بکن خودت یه جوری مشکلاتو رفع کن.

باور کن من ابرو داریم تو هر دو تا مدرسه!

***************

خدایا به امید تو..!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۳۰

نظرات  (۲)

باسلام.

جریان اینه که

ماهی از دریا چو در صحرا فتد *** می تپد تا باز در دریا فتد

خیلی با سوادی ها
من آبرو داریم!!!!!!!! اخه اینم شد جمله!؟؟
تو که میخوای پاشی بری انسانی چرا؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی