شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

سلام علی قلب زینب الصبور

پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۳۱ ق.ظ

به نام خدا

سلام

**********************************

یا زینب...

یازینب

*****************

خدایا به امید تو...!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۵

نظرات  (۶)

سلام.
خانوم جان یازینب(س)ادرکنی........
بله چشم سرکار"ترمه"........
سلام
خب ببخشید.....
حالا دیدم چی نوشتی....
میخواستم به جناب "..." بگم که: شما که در اینطور موارد سررشته ای ندارید نظری هم ندید...
ممنون!

اول سلام بعدش کلام .
شرمنده یادم رفت.
آیه قران داریم حتی به یه خانه ی خالی از سکنه هم وارد شدید سلام بدید.
چه ادم باشه و یا نباشه!
پاسخ:
سلام
چیزی ننوشتین که من بخوام متوجه بشم یا نشم...
همونطوری که گفتم میشه گفت از من در آوردی هستش این کار...
بعدشم اگه به اینطور طراحی علاقه دارید برید کلاسش هفته ای یه بارم کفایت میکنه حتی یه ساعت...
فکر میکنم برادر 5 ساله بنده بهتر میتونست نقش یا زینب رو در بیاره..دی:
البته همه این حرفا صرفا جهت اطلاع هستش ها  و لاغیر...
خسته نباشید!
پاسخ:
نه دیگه من نوشتم داخل طرحمه کاملا هم واضحه اما خب شما تشخیص نمیدین.
حالا چندان اهمیتی نداره. من کار خودمو انجام دادم چه شما خوشتون بیاد و متوجهش بشین چه نه.
خوش به حال برادرتون که میتونن این کارو انجام بدن
شما دعا کنین منم یاد بگیرم
:)
سلامت باشید
سلام.
تقریبا یه چیزای تو حدود از من درآوردی میشه!!!دی:
ی پیشنهاد.اگه تو این طرح ها چیزی خواستین بنویسین با یه رنگ دیگه درش بیارین.بهتر میشه!!
پاسخ:
سلام
خب شما که هیچ وقت متوجه نمیشین من چی نوشتم :دی
در باب رنگ دیگر نوشتن هم چشم این کار قدیمیه.
ولی رنگ یا زینب پر رنگه به نظر من که خیلی واضحه!
سلام
خیلی خوشگله ولی درک نمیکنم چی نوشتی
پاسخ:
سلام
خسته نباشی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی