شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

ورزش منهای آهنگ

دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۰۳ ب.ظ

به نام خدا

سلام

**************************************

تا حالا توفیق نداشتیم باشگاه اسلامی ببینیم که امروز اونم نصیبمون شد!!

یعنی ته اسلام بود...

عالی!! به قول زبان دوستا پرفکت!!

البته نمیدونم شاید اونا ادعای اسلامی بودن نکردن و من اشتباهی برداشت کردم که باشگاه مربوط به مدرسه ی روشنگر و بنیاد فرهنگی شاهچراغه!

تازه امروز یاد گرفتم که بدون آهنگ نمیشه ورزش کرد.

تازه اهنگ هم اشکالی نداره که! یه ذره باهاش تکون هم خوردی مشکلی پیش نمیاد! مردم از دین زده میشن این شادیارو ازشون نگیرین!

-----------------------------------------------------

نه جدا کدوم یکی از تمام ادمایی که اونجا بودن میتونه ادعا کنه که این اهنگ مشکل نداره؟!

اگه با چشم خودم ندیده بودم یه چیزی اما وقتی خودم با همین دو تا چشم در عین بیداری دیدم چجوری بپذیرم که این آهنگ بر فرض مجاز اشکال شرعی نداره و حلاله؟!

اسم خودمونو میذاریم مسلمون و برای هر چیزی که خلاف میلمونه تبصره صادر می کنیم!

اگه من زورم به صدا و سیما و وزارت ارشاد نمیرسه اقلا زورم به مدرسه ی خودم میرسه!!

مهم نیست بچه ها چی دوس دارن و با چی حال میکنن! مهم نیست مسئولین مدرسه قبول دارن که این اهنگ مشکل داره یا نه! مهم اینه که من به اسم مدرسه ی اسلامی اومدم اینجا و انتظارم چیز دیگه س! نماز جماعت و اهنگ اینگونه در یک قالب نمیگنجه!

به مدیریت نظرم رو اعلام کردم لازم باشه بازم تکرار میکنم و اگه دوباره کسی نپذیرفت از راه های دیگه وارد میشم!

*******************

خدایا

کمک کن همه جای دین رو با هم رعایت کنیم...

کمک کن که مایه ی خجالت ائمه ی اطهار -علیهم السلام- نباشیم...

-----------------

خدایا به امید تو..!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۳

نظرات  (۱)

سلام
واقعا بعضیا اعتقادشون اینه که ورزش باید همراه آهنگ باشه... در غیر اینصورت نمیتونیم ورزش کنیم
دلم میخواد بهشون بگم : متاسفم!
ان شاء الله که موفق میشی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی