شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

شهید علم الهدی

دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۱، ۰۸:۰۵ ق.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۰۵

نظرات  (۳)

۲۳ دی ۹۱ ، ۱۲:۳۳ ملیحه علم الهدی
راستی به وبلاگ من سر بزنید و نظر بدید. bsh-razavi.blogfa.ir
پاسخ:
چشم حتما! ,
۲۳ دی ۹۱ ، ۱۲:۳۱ ملیحه علم الهدی
سلام، خیییییییییییییییییییلی واسم جالبه که یکیم هست که مثل من عاشق شهید علم الهدی شده، آخه من یه بار رفتم هویزه اصلا نمیشناختمش حتی سر مزارش نرفته بودم ولی بعدا کتاب زندگینامه شو خوندم و عاشق و دلباخته اش شدم، اونم اومد به خوابم و با حرفاش دلم رو کامل واسه خودش کرد، فامیلم یه چیز دیگه است ولی تو فضای مجازی گذاشتمش علم الهدی. خیییییییییییییییییییییییییییییییییییلی عاشقشم.
پاسخ:
سلام من تا حالا هویزه نرفتم! فقط زندگی نامه شون رو خوندم! خیلی خوبه خوش به حالتون دست مارو هم بگیرین! ,
سلام بر همه کسانی که فرهنگ شهادت اصل کارشان است

وقتی صحبت  از شهید بزگوار سردار سپاه هویزه سید حسین علم الهدی

می آید هیچی به ذهنم نمی آید بغیر از حادثه سال 63هجری

آقام اباعبدلله حسین (ع) آن امام مظوم

آن امام غریب

آن امام معصوم

که خودش امام
پدرش امام
برادرش امام
مادرش ام ابیها فاطمه زهرا(س)
جدش رسول خدا محمد مصطفی (ص) بوداما
سیدحسین ما یک سادات از اهل بیت رسول خدا بود که حتی از یاران و

شهداء کربلا مقامش بالا تر است چرا؟
چون سیدحسین ما نه رهبرش معصوم بود
نه خود و نه اقوام نزدیکش
این سید حسین ما فقط یک شناخت حسینی داشت
به رهبری حضرت امام خمینی (ره)
حالا آیا میشود گفت مقام سید حسین ما از مقام شهداء کربلا  ؟
اگر کمی تحقیق در باره چگونه گی شهادت آقاسیدحسین ویارانش  بکنید
میبینید که شهادتشان خیلی شباهت با شهادشت
سالار شهیدان اباعبدلله حسین و یارانش دارد ؟
نمیتوانم بیشتر بنویسم خداوند توفیق بدهد
فقط عشق شهادت
که پس ماندیم
حیف حیف حیف9999999999999999999999999999999999999حیف
پاسخ:
سلام ممنون که به وبلاگم سر زدید. ,

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی