شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

پای بند

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۲۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

******************************

می نویسم برای خودم و شاید برای کسی که یک روزی یک جایی نیاز به این نوشته ها داشته باشه _که امیدوارم نداشته باشه_

حکمت این پست و این آغاز غافلگیریه. 

مثلا شما باورتون میشه قراره 24 شهریور که امروز باشه، ساعت 10 شب که دیگه دو ساعت بیشتر تا فردا وقت نیست و تازه روز دوشنبه است و نه اغاز هفته س نه اغاز ماهه نه اغاز ساله نه اغاز هیچ چیز مهم دیگه، یهو ادم تصمیم بگیره یه سال مهم و پر ماجرا رو برای خودش رقم بزنه؟

خب منم باورم نمیشه. و اصلا اینجام که قبل از باور کردنش شروعش کنم که راه برگشت نداشته باشه.

تازه شروعی که نه قبلیاش تموم شده و نه بعدیاش قراره از همین لحظه شروع بشه.

عجیب غریبه! میفهمم...

و می خوام همین جا اعلام کنم که نام امسال رو هم انتخاب کردم؛

«آمادگی برای حضور»

شاید اسم خاصی نباشه ولی به نظر من خیلی حرف پشتشه.

این قصه سر دراز داره به امید خدا...

اگه خوندین و دیدین دعا کنین سر بلند ازش بیرون بیام...

*************************

الله جانِ جانان!

این متن رو به اسم خودت و به عشق خودت شروع کردم

که نکنه یه وقتی پیشت شرمنده بشم و دوباره آبروم بره.

با حرف تو شروع کردم که با خودت ادامه ش بدم و با خودت تمومش کنم.

خودت میدونی که دنبال تظاهر نیستم...

من دنبال ضمانت اجرام... بالاخره هم تو منو میشناسی هم من خودمو

حداقل تو این یه مورد شناخت 22 ساله ای از خودم دارم...

صاحب اختیار جانم..

گفتی تصمیمت خیلی خیلی خوبه و تازه شروع کاره و نتیجه ش خوبه

میخوام یه جوری خودت پیش ببریش که همین حرف خودت بشه.

سال بعد این موقع بیام صد برابر قربون صدقه ت برم...

به قول اون شاعر:
به جان تو ای جان من زان تو
دل و جان من برخی جان تو

------------------------------------

خدایا به امید تو...!

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«یا علی»

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۴

نظرات  (۱)

الهی به امید تو !

التماس دعا ...

موفق باشی ان شاءالله ...

پاسخ:
ممنونم زهرا جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی