شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

Title-less

پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۰۵ ب.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۵

نظرات  (۱۱)

آهان ببخشید
پاسخ:
خواهش میکنم ,
یعنی سارا -صا -هم روشنگری؟
پاسخ:
من که اسمم سارا نیست! ,
آخ که چقد طرز صحبتت آشناست س  ص ؟
پاسخ:
س ص یعنی چی؟ من که شمارو نمیشناسم! شما میشناسین بگین ماهم اشنا بشیم! ,
هر چند باری که بهم سر بزنی منم هم میام سر میزنم.
بدو بدو بدو که منتظرتم
پاسخ:
به شما؟ ,
اینقدر ذوق کردم که اومدی بهم سرزدی که نگو.
بدو بیا که مطلب جدید گذاشتم.منتظرتم
ببین شمیم اخرش هم همه کاسه کوزه ها سر من میشکنه.... بشکنه این دست که نمک نداره........
پاسخ:
وااااااااااااا چه ربطی به تو داره اصلا! خدا شفای عاجل به همه عنایت فرماید! باز حالت خوب نیستا! ,
سلام . درسته . یا ایهاالذین امنو اجتنبوا کثیرا من الظن ان بعض الظن اثم . بعضی از گمانها گناه است ...
بحث توقعاته یعنی اصولا نباید بزاری یکی در موردت انتظار خاصی و یا توقع بالایی داشته باشه مخصوصا اگه واقعیت تو اونجوری نباشه چون آخرش همینطوری میشه که واقعیت آشکار میشه و اون کسی هم که از تو توقع داشته خوب طبیعتا نباید راخت کنار بیاد شاید گناه نباشه اما شان و شخصیتی ک طرف مقابل ساخته یه جور حریم و خط قرمزه که بیرون آمدن ازش در حد یک گناهه!
پاسخ:
:| ,
اره با حرفات خیلی موافقم.... نه به خاطر اینکه دوستمی و دارم باهات موافقت میکنم... به خاطر اینکه حرف حق رو میزنی و همیشه هم میزدی... به ما که نگفتی چته.... ولی فکر کنم یه جورایی فهمیدم.... ببینید طائر غریب: درسته هر ادمی خودش رو یه جوری به دوستش را حتی مثلا مدریش و صاحب کارش معرفی کرده و ادما هم با توجه به اون شناختی که ازت پیدا کردن با رتو رفتار میکنن.... ولی بعضی وقتا ادما میان بدون اینکه شناختی روت داشته باشن درموردت حرف در میارن و بهت یه چیزایی رو میچسبونن که حقت نیست... دیگه بازم با خودته که چه جوری خودت رو معرفی کنی...
پاسخ:
سلام شرمنده مون کردین خانم! حرفت درسته ها! ولی فعلا من با کسی که نمیشناستم مشکلی ندارم! اونی که نمیشناسه هر چی هم بگه مهم نیست! اونی که میشناسه و بد بگه به ادم برمیخوره! ,
مطالبی که دل نوشته باشه همیشه برام جالب بوده... نمیدونم مخاطبت چه افرادی هستند ولی یه چیزی به ذهنم رسید که اگر کسی به آدم شک داشت و در مورد آدم بد فکر کرد اول تقصیر خود آدمه چون خودمون رو اون طوری به دیگران نشون دادیم تا در مورد ما این جوری فکر کنن
پاسخ:
خب درست! ولی... زود قضاوت کردن هم درست نیست! ,
لطف کردی بهم سر زدی, ممنون.
بازم بیا پیشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی