شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

باید فکری کرد!!!!

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۲۰ ق.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۰

نظرات  (۷)

موفق باشی در هر حال اما چی پیش میاد با تصمیم حسابی نمی‌خونه‌هاااااااا!چند سال دیگه نبینیم همین جاییم و داریم همین نهیب رو به خودمون می‌زنیم!؟خود دانی! یاعلی
پاسخ:
بله خب! باید تصمیم گرفت! و اراده میخواد! به این سرعت نمیتونم عمل کنم! ,
بدین وسیله تصحیح می‌شود: عقایدت. خوب فکر کن.
پاسخ:
,
خوبی؟ من کلاً این صراحتت رو در ابراز غقایدتت خیلی دوست می‌دارم و می‌پسندم! در مورد راه چاره باید بگم مطالعه مطالعه مطالعه و مباحثه (منظورم اصلاً بحث و جدل نیستا منظورم دقیقاً مباحثه‌ی مرسوم در حوزه‌های علمیه است!) کاش می‌شد بیشتر درباره‌ش حرف بزنیم! به نظرم برو دنبال سیر مطالعاتی و البته خودت هم خوب ببین. خوب بشنو . خوب فر کن(منظور از این خوبا هم دقیق می‌باشد) حال می‌کنم با آدمای دغدغه دار! الهی همیشه بی‌خیال نباشی!
پاسخ:
خوبم ممنون! بله باید مطالعهه و مباحثه کرد! دارم سعی میکنم که درست و حسابی مطالعه کنم! سیر مطالعاتی هم خوبه ولی من ادمش نیستم! حالا باید دید چی پیش میاد. ممنون از راهنماییتون:) ,
ببین نظر من اینه که ما میترسیم مناظره کنیم آدم تو دعوا که بیفته یه چیزیایی میاد تو ذهنش که میمونه من حتی بعضی وقتا یک شبهه برای خودم ایجاد میشد که جوابش را نمیدونستم یا خودمو نمیتونستم توجیح کنم اما وقتی با یکی بحث میکردم و اون همون سوالو میپرسید من یه هو جواب میومد تو ذهنم
پاسخ:
کلا قصد ندارم با این یارو بحث کنم! ,
من با پست این دفعه ت مشکل دارم.... کی گفته تو بلد نیستی صحبت کنی؟؟ اتفاقا ما باید بیاییم این حرفا رو بزنیم... نه تو شمیم بانو.... چرا حرف مفت میزنی... به قول خودت این حرفات به درد لای جرز دیوار هم نمیخوره! در ضمن.... تو اهنگت رو عوض نکنی سنگین تری ها.... بابا کر شدم با این اهنگت.... وقتی یهو داد زد تازه هدفون تو گوشم بود بابام و داداشم برگشتن منو هاج و واج نیگا کردن.... اخه اهنگ قحط بود؟؟ چی بگم اخه؟؟
پاسخ:
حرفام کاملا از نظر خودم درسته! اهنگ نیست مولودیه! شما مشکل داری میتونی وبلاگم نیای! ,
دیگه سر نمی زنی بهم؟.
منتظرم با کلی مطلب جدید و کمیاب
دآیا می دانستید که سایت من به روز ترین سایت ایران است.
بازم سر زدم بدو بیا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی