شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

تابستان 92

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۲۳ ق.ظ

به نام خدا

سلام

*******************************

بهار 92 رو پشت سر گذاشتیم وارد تابستان 92 شدیم!

چه قدر زود زمان میگذره!

--------------------------------

تابستان توی فرهنگ ما عملا الافیه!

یعنی تو اسم تابستون رو میاری یعنی خواب تا لنگ ظهر و شب بیداری و لم دادن جلوی تلویزیون و الافی توی نت!

حالا این وسط یه کلاسی هم به زور بری توفیری نمیکنه!

*********************

داشتم به این فکر میکردم چرا همیشه برای این که سن یه ادم رو بگن

میگن چند تا بهار رو گذرونده

خب چرا هیچ وقت نمیگن چند تا تابستان رو گذرونده؟

اتفاقنش که

بهار فصل رشد و نموه و تابستان فصل ثمردهی و برداشت محصولاته!

یعنی اوج زندگی یه ادم!

یعنی حدودا دوره ی جوانی!

از همون بچگی این که چرا بعضی چیزا باب شده ذهنمو مشغول کرده!

خب این همه چیز..!

قدیما هم ادما اندیشه هایی در سر داشتنا!

***************

از اونجایی که پاقدم اقای روحانی کلی اتفاقات خوب افتاده

امیدوارم به یمن قدوم ایشون تابستان پرباری هم داشته باشیم!

ههه

نه که دولت تدبیر و امیده شاید یه تدبیری هم واسه تابستان های ما بشه!

--------------------------------

راستش من میخواستم دو کلام با اقای مدبر و امیدوار داشته باشم اما توی این یه هفته وقت نشد!

ببخشید اقا!

شرمنده که دیر خدمت رسیدیم! (خخخخ)

متن پیام تبریک من به این شرح است:

بسمه تعالی

برادر محترم جناب اقای روحانی مدبر دولت یازدهم

سلام علیکم!

انتخاب شمارو به مقام ریاست جمهوری تبریک عرض میکنم و امیدوارم به حول و قوه ی الهی بتوانید به خوبی این دولت را اداره کنید و مایه ی فخر ملت ایران باشید!

...

از ادبیات و تکلف و این حرفا که بیایم بیرون میخواستم عرض کنم که..

اقای روحانی ( به سبک اقای عابدینی بخونین) برادر من! شما که عمریه دارین توی این کشور خدمت میکنین نکنه یه وقت یادتون بره که این صندلی به کسی وفا نکرده!

اقا حواستون جمع باشه!

شما جای پدر من هستین البته با احتساب ابانی بودن شما یه چند ماهی از پدر من بزرگترین! پس حتما و قطعا احترامتون واجب تر از قبل!

من خیر شمارو میخوام! بله!

......

تازشم با داداشم میخواستیم بریم دفترشون حضوری تبریک بگیم ولی خب نه که ما خیلی قدوممون مبارکه ترسیدیم ساختمون بریزه پایین! خخخخ

فاصله مون زیاد نیستا! یعنی تا اینجا به پای خواهر من شاید 20 دقیقه پیاده راه باشه! 

گذاشتم خودشون دعوت نامه بفرستن واسه همکاری منم بگم نه شرمنده سرم شلوغه! ههه

******************************

یعنی پراکندگی مطلب در چه حد!

البته این روزا همه چیز به اقای روحانی ختم میشه!

فرق نمیکنه!

**************

خدایا به امید تو..!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۱

نظرات  (۱)

۰۱ تیر ۹۲ ، ۱۴:۴۷ ریحـــــــــانه

سلام..جالب بود..!

ولی حالت خوبه مریم؟!!قاط زدی...

پاسخ:
علیک سلام
اره بابا خوبم!
زیادی شنگول میزنم!
کلا زدم به بی خیالی مفرط!
این دولت اقای مدبر با ما هماهنگ نیست!
نه که دولت اعتداله..! از اون جهت!
:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی