شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

وصیت نامه های اجباری

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۲۶ ب.ظ

به نام خدا

سلام

**************************************

ادم بعضی وقتا وقتی یکی رو از دست میده 

تازه به فکر خودش میفته!

یه چیزایی رو که میبینه میگه حتما باید وصیت کنم واسه من از این چیزا نباشه!

حالا جریان ماست!

متن وصیت نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

خانواده و دوستان و همراهان و... عزیزم

با سلام و احترام

عرضم به حضور انورتان که

من اگر مردم اموالم که خودتان میدانید و خودتان فعلا نظری درموردشان ندارم( این جمله بعدها اصلاح خواهد شد)

بعد از مرگم اولا زود دفنم کنین خیلی معطل نکنین

ثانیا هر جا خواستین دفنم کنین واسه خودتون راحت باشه چه فرقی به حال من میکنه یعنی میکنه ولی خب میدونم جای بد دفن نمیکنین

ثالثا برای مردن من گریه نکنین کلا برام گریه نکنین میخواین گریه کنین روضه بخونین مخصوصا روضه ی خانم فاطمه زهرا-سلام الله علیها-

رابعا یک مراسم بیشتر نگیرید. الکی پول خرج نکنین و مردم و خودتون رو به زحمت نندازین!

خامسا گل و مل و این حرفام نمیخواد! نرین از این گل بزرگا بذارین جلو در مجلسا!

سادسا لباس مشکی هم نپوشید کلا ادم دلش میگیره بابا من مرده که برام فرقی نمیکنه چه لباسی تن شما باشه برای چی الکی خودتونو میخواین اذیت کنین! هر کی هم ایراد گرفت بگین خودش گفته!

همین دیگه

فعلا حرف دیگری نیست!

********************************

همه شو در عین این که شوخی نوشتم جدی گفتما!

بله!

***************************

خدایا به امید تو..!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۳

نظرات  (۲)

۰۴ تیر ۹۲ ، ۱۹:۲۰ سمیه ناصری
انشالله عاقبت به خیر بشید..........
پاسخ:
سلام
متشکر به همچنین
سلام
ینی
وقتی
آپ
میکنم
بیام
اینجا
خبر
بدم؟
راستی
لینکت
ردم
تو
هم
تو
این
وبت
لینکم
کن...
پاسخ:
سلام
ینی یه همچین چیزی!
من که لینکت کرده بودم عزیز!
اون بالای وبلاگ لینکای دوستان نگاه کن میبینی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی