شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

کربلا-بین الحرمین

شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۰۳ ق.ظ

به نام خدا

سلام

************************************************

کربلا-بین الحرمین

------

تصویر که توضیح نمیخواد!

....

دل ادم یهو میگیره!

یهو تنگ میشه!

یهو میشکنه!

تا حالاش در خیلی موارد دست خودم نبوده!

.....

دلم تنگ شده واسه همین بین الحرمین که تو عکسه!

واسه بین الحرمینی که سقف نداشته باشه!

دلم تنگ شده واسه صحن حرم اما اون صحنی که سقف نداشته باشه و گنبد پیدا باشه!

--------

البته ها 

مشکل از منه که جای این که موقعیت رو درک کنم و به امام توجه کنم

حواسم به در و دیوار و گنبد و بارگاهه!

اما خب

اونجوری قشنگ تر بود به نظرم!

وقتی سقف اسمون باشه...!

یکی از دلایلی که توی صحن نجف بهم خوش میگذشت سقف نداشتنش بود!

مخصوصا شبا!

وقتی توی صحن خودمون بودیم و خودمون!

باد میومد و چادرمو با خودش این طرف و اون طرف میبرد!

منم میشستم جلوی ایوان و مینوشتم!

هعی!

چه قدر زود سه ماه گذشت!

سه ماه...!!

یعنی میشه یه بار دیگه ببینم؟!

***********************************

الان باز ایراد میگیرن که تو این همه رفتی بسه دیگه!

باور کنین

همیشه دعا میکنم همه ی ارزومندان برن!

به زودی زود ان شاءالله!

اما ادم وقتی پاش به اونجا میرسه دست خودش نیست!

یه بار رفتن باعث میشه ادم دلشو اونجا بذاره و برگرده!

اونوقت همش منتظره که شاید یه بار دیگه...!

نرفتن درد داره اما رفتن و دوری دردش بیشتره!

**********************

خدایا به امید تو..!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۸

نظرات  (۳)

۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۵:۵۹ ریحــــــــــان

آخ گفتی..ولی من بدون سقف نرفتم..

نجف..

نجف..

نجف..

پاسخ:
اشکال نداره!
مهم اصل قضیه اس من به فرعیات زیاد توجه میکنم!
آپم..یه سر بزن...بایه پست واسه عشقم آپم...

سلام.پست قشنگی بود حرف نداشت اللهو الرزقنا....... بقیشو خودتون خواستین بخوایین از خدا.

اللهم اغفرلی الذنوب التی تقطع الرجا.

پاسخ:
سلام
چشم خودم میخوام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی