شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

ماه رمضان و دعای ابوحمزه ثمالی

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۱۲ ب.ظ

به نام خدا

سلام

************************************************

واسه گفتن از دعای ابوحمزه مقدمه چینی لازم نیست!

فقط یه قسمت رو میذارم. 

بقیه اش با خودتون!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اَلحَمدُلِلّهِ الذی تَحَبَّبَ اِلَیَّ وَ هُوَ غَنِیٌّ عَنّی

حمد و ثنا مخصوص آن خدایی است که اعلام محبت و دوستی به من می کند در حالی که هیچ نیازی به دوستی من ندارد.

خدا، خدای واحد است. خدای صمد است! وجود کامل است!

نیازی به دوستی من انسان ندارد!

اما از ابتدا من بشر را دوست داشته است!

اصلا چون دوستم داشته مرا آفریده!

وقتی مرا دوست دارد، به همه ی ملائک اعلام میکند که من این بنده ام را دوست دارم پس شما هم باید او را دوست بدارید.

در حالی که هیــچ نیازی به دوستی ما ندارد!

خدا چون دوست است عیوبم را اظهار نمی کند!

چون دوست من است کم مرا زیاد حساب می کند!

چون دوست من است عیب هایم را پنهانی به خودم می گوید!

محبت خدا نسبت به بنده طوری است که آخرش بنده میشود مثل خدا!

حقانی می شود!

شبیه خدا می شود!

صفات خدا عینا به او نیز منتقل می شود!

در این دعا امام می فرمایند خدا عاشق است و بنده معشوق!

عاشق کارش ناز کشیدن است و معشوق ناز کردن!

خدا ناز ما را می کشد!

دیر بیاییم، کم بیاییم. 

درست به حرف هایش عمل نکنیم!

باز هم دوستمان دارد!

نماز های مرا می بیند باز میگوید اشکال نداره، تو بیا!

عاشق همیشه برای معشوقش هدیه ای داره!

هیچ وقت دست خالی پیش معشوق نمیاد!

خدا هم با همه ی بدی های من بنده

باز هم همیشه به من لطف میکنه!

همیشه به من نعمت میده!

همیشه منو دوست داره!

حتی اگر من توجهی به او نکنم!

------------------------------------------

امام سجاد -علیه السلام- 

توی این دعا عجیب با دل ادم بازی میکنن!

چیزایی گفتن که ادم شاید حتی یک بار هم بهشون دقت نکرده باشه!

هر چند این منم که اولین باره دارم دعای ابوحمزه می خونم الحمدلله همه ی دوستان توفیقاتشون زیاده!

+از اینجا بشنوید

****************************************************

خدایا

ادم این دعا رو که میخونه!

شرمنده میشه!

تو با تمام عظمتت، دوست من باشی؟!

اصلا ادم طاقت نمیاره!

-------------------------

گفتن ماه رمضان که ماه مهمانی توست،

ماهی است که تو دوستان خودت رو دعوت کردی!

خدایا

چه لطف بزرگی است به ما!

هر چقدر هم که بندگی کنیم 

توان جبران یک نعمت خیلی کوچک تو رو نداریم!

یک گوشه ی الطاف تو رو نمیتونیم جبران کنیم!

عجب خدایی هستی!

---------------------------------

مولای یا مولای

انت المولی و اناالعبد

و هل یرحم العبد الا المولی...

++ از اینجا بشنوید!

******************************

خدایا به امید تو..!


×××××××××××××××××××××××××××××××××××××

پ.ن: 

تو ماه مبارک رمضان

توی دعاهاتون

اگه یادتون بود،

مارو هم دعا کنید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۸

نظرات  (۴)

۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۷:۲۳ حوالی آفتاب
سلام.
ممنون
خیلی عالی بودن و ب جا...
مخصوصا مناجات مسجد کوفه....
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
ممنون از حضورتون

سلام
برای من خیلی جالب بود وقتی فهمیدم امام خمینی از سادات بودن و اون رو هم از عمامه آقا فهمیدم نه از اسمشون چون قبلا به این چیزا زیاد دقت نمی کردم
اونجا بود که به حرف اون بزرگ رسیدم که میگفت آدما باید سیادت رو در ما ببینن نه اینکه فقط اسمی ازون داشته باشیم
موفق باشید
پاسخ:
سلام
بله!
کاش ماهم بتونیم در عمل جزو سادات باشیم!
ممنون از حضورتون

دستتون درد نکنه بابت ادعیه

پاسخ:
سلام
خواهش میشود دوسی!
سلام

عالی..خیلی خوشم اومد:)

احسنت..محتاجیم به دعا.


پاسخ:
سلام
:)
ان شاءالله روا باشین!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی