شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

ادم های خوب

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۱۷ ق.ظ

به نام خدا

سلام

****************************

حرف الانم حرف من نیست!

صحبتای پدرمه!

صحبت که نه درساییه که بهم میدن!

خدا حفظشون کنه برام، برامون!

------------------------------

خدا توی یکی از ایات قران میگه

دوتا چیز قوم رو از عذاب نجات میده!

اول حضور پیامبر -صلی الله علیه و اله و سلم-

دوم ذکر استغفر الله ربی و اتوب الیه

.....

پدرم میگن

وقتی حضور پیامبر اکرم برکت میاره و باعث میشه عذاب دور بشه، حضور ادم های خوب و اولیای خدا هم تا حدی عذاب رو دور میکنه و برکت میاره!

ادما مثل دستگاه وایلس تا یه محدوده ای سیگنال دارن!

مثلن تا سر کوچه!

تا دو تا کوچه اونور تر و...!

حالا ادمای خوبم همین جورن!

هر چی خوب تر محدوده ی برکت رسانیشون بیشتر!

پدرم گفتن اگه ما خوب باشیم ان شاءالله تا حدودی حداقل تا سر کوچه مون واسه ادما برکت بوجود میاد!

-----------------------

حالا یه چیزی رو هم من اضافه کنم.

بر اساس صحبت پدرم میگم این رو!

وجود امام هم قطعا برکت میاره و عذاب رو دور میکنه!

درسته امام زمان -عجل الله تعالی فرجه الشریف- از دید ما پنهان هستن ولی داریم تو روایات 

که بین مردم اند رفت و امد میکنن اما ما ایشون رو نمیشناسیم!

قطعا و حتما خیلی از عذاب ها به برکت وجود اقا از ما برداشته میشه!

وجودشون که جای خود

اقا حتما دعا میکنن واسه همه مون!

کاش لایق باشیم!!

*****************************************************************

یه چیز دیگه رو هم اینجا واسه خودم یاداوری میکنم هرچند خیلی مربوط به این بحث نیست!

خدارو باید شکر کنم و شکر کنیم به خاطر این که توی خانواده ای به دنیا اومدیم که مذهبی هستن!

واقعا باید قدر بدونیم که تو خانواده ای تربیت شدیم که اسم خدا و پیامبران و ائمه ی اطهار بر زبان اعضاش بوده!

خدایا بابت همه ی نعماتت شکر!

---------------------------

خدایا به امید تو..!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۳

نظرات  (۳)

کاشکی ما هم محدوده برکاتمون مثل بنده های خوب خدا زیاد باشه...
همون طور که پدرتون گفتن..
پاسخ:
اره
کاشکی...!
من جهانی ورمرم بش گون جهاندار اولماغا،دلخوشام ازبس رفیق عشقینده بیمار اولماغا،مدرکیم ثابت إدیـپدی إتدیگم پیمانلارا،عاشقم دنیادا دوستون آتمیان اوغلانارا  دی:‏ -‏*‏¤
پاسخ:
باز که ترکی نوشتین خب ترجمه اش هم میکردین :دی

واقعا باید خدا رو شکر کنیم همیشه که یه چیز میبینم که بنظرم چندش آوره خدا رو شکر میکنم که تو خانواده ای بزرگ شدم که خیلی چیزا بهم یاد دادن.

آره من بچه بودم  که بهم گفتن امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)بین ما هستن ولی ما ایشون رو نمیبینیم اولش باورم نشد ولی کم کم درک کردم.

پاسخ:
اره
همین طوره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی