شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

یه حرفی مربوط به اتفاقات این هفته

جمعه, ۲۳ دی ۱۳۹۰، ۱۲:۲۳ ق.ظ
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۲۳

نظرات  (۲۰)

دوستان محترم چت نیست اینجا!
آدم مگه مسائل خانوادگی اش را میاره در ملا عام میگه؟
پاسخ:
س جان شما میتونی نخونی چرا تو مسائل خانوادگی ما دخالت میکنی ,

به جای کارایی که بابا نکرد و من هر روز با زنام می کنم
پاسخ:
زشته خجالت بکش ,

بای بای
پاسخ:
فردا میبینمت خداحافظ ,
خوش باشه چیه پس فردا مرد ارثیه می ره پیش زن جدیده ها
سرمون بی کلاه می مونه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سر شما ها که بی کلاه نمیمونه چون بچه هاشین تو هم که پسر ارشدی منم لازم ندارم ,
همسران نه همسر
اونا که پی فشن مدو تیپ و هیکلن اصلاذحواسشون به بچه هام نیست
ریش و قیچی دست خودت ننه
پاسخ:
,
غلط کرده مردیکه 150 ساله
مادر مثل گل منو ول کرده
من تا مهریه و کل ارثیه رو از حلوقومش نکشم ول کن نیستم
پاسخ:
مهم نیست بذار بره اخر عمری خوش باشه بود و نبود اون که برا من فرقی نمیکنه ,
اوا افت داره بگین شما جداشدین خوب؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب بچه هام که میان خونه ی شما که نیاز دارن
ندارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ:
بچه هات به تربیت تو و هسر محترمت نیاز دارن اگر بلد نبودین تربیتشون کنین باشه یه کاریشون میکنم ,
اوا مستقل شدین
یا از پدر مفلوک حیض من جداشدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
اون جدا شده ,
گناه دارم خوب ننه
چه وضع صحبت با بچه س

اینه تربیت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
تو دیگه بزرگ شدی تربیت لازم نداری ,
هیچی با پدر اومدین یا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
من تنها اومدم ,
خوش بگذره مزاحم خلوت سلوکانتون نمی شم خداحافظ
پاسخ:
باشه نشو ,
نه بابا به ژدر جون اومدین
آب و هوا خوبه؟
پاسخ:
ها؟ ,
کار که دارم
ولی بچه به ننه  باباش می ره و بیشتر به ننه اش


شما چرا اینجایی؟
پاسخ:
من اومدم گشت زنی ,
باشه غلط کردم کتکم نزن
پاسخ:
بچه تو کار نداری؟نشستی وبلاگ گز میکنی؟ ,
بین گاهی بعضی ها مهمترین حرفاشونو با شوخی می گن
در ضمن هر موقع مردم خودمون اونقدر آدم بودن که این کارا رو نکنن بعد بریم به کشور های خارجی گیر بدیم
در ضمن  باید دونست    الناس الی دین ملوکهم      بنابر این
بقیشم  عاقلان دانند
پاسخ:
بچه الناس علی دین ملوکهم دومندشم یه کاری نکن دعوامون بشه باشه فرزندم؟ ,
ببین جیگرم..انقد حرص نخو..بیخودیم گیر نده..ملت همینجورشم درب و داغونن.من میدونم تو راس میگی.ولی اگه این اسمسا رو ندن که از غمباد میترکن..سخت نگیر
پاسخ:
ولی ادم با هرچیزی شوخی نمیکنه ,
سلام به تو


بیا تو فارم فا دات کام

به پرو فایل من هم توش سر بزم

مهســـــــــا
منتظرم



پاسخ:
من نمیدونم شما کی هستی و این جایی هم که میگی نمیشناسم اگر کاری دارید همین جا بگید ,
۲۳ دی ۹۰ ، ۰۱:۰۷ کبوتر رضوی
خواهر گلم برای طنز ، طنز باید ساخت . طنز و تمسخر اونا رو با جدیت نمیتونی جواب بودی. چون مخاطب طنز گستره ی وسیعی هست و اون گستره ی وسیح اثر پذیرفتن . گرچه حرفات کاملا منطقی و درسته . ولی سعی کن کمی لحنت رو پخته تر کنی عزیز دلم . موفق باشید یازهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی