شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

14 بهمن 92

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۵۴ ب.ظ

به نام خدا

سلام

********************************

دهه ی فجر شروع شد اما

من امسال کمتر از هر سال دیگه توجهی بهش دارم!

نمیدونم چرا!

انگار همه چیز یادم رفته.

روی مدرسه همه نمی شود حسابی باز کرد!

وقتی از دانش اموزانش میشنوی که اتفاق 30 سال پیش به ما چه ربطی دارد!

وقتی میبینی هر چیزی را مسخره میکنند ترجیح میدهی سکوت کنی و دعا کنی زودتر مطلب تمام شود یا سرود به پایان برسد یا بحث عوض شود که بهانه دست جماعت نیفتد!

...

کاش نسل سوم بعد از انقلاب هم انقلابی بودند! مثل گذشته ها!

--------------------------------

بار ها نظراتم رو در مورد خیلی چیزا گفتم!

در مورد درس خوندن، 

در مورد اینده،

در مورد حضور خانم ها در جامعه 

و ...

اما انگار دوستان به زور میخوان بهم ثابت کنن و بقبولانند که حرف خودشون درسته و من دارم اشتباه میکنم!

خب من نمیخوام نظرم رو تغییر بدم

اگه بناست اینجوری بهم ثابت کنین، اصلا دلم میخواد لج کنم و راه خودمو برم!

بحث کردن اداب داره. سوال داری بگو جوابش رو بشنو حرفی داشتی بزن ولی باز سر خونه ی اول نرو!

...

طرز فکرم اینه که زن لزومی نداره کار کنه،

طرز فکرم اینه که حتما درسی که میخونی نباید باهاش کار کنی (البته در مورد خانوم ها!)

من معتقدم مرد سرپرسته ولا غیر!

عقیده دارم وظیفه ی اصلی ادم مهم تره و نباید به خاطر روشن فکر بودن و اینکه زن باید (!) مستقل باشه ازش فاصله گرفت!

من میگم ادم یه بار زندگی میکنه و نباید وقت الکی رو چیزایی بذاره که دوسشون نداره!

و...

---------------------------------------------

شدیدا دلم میخواد یکی باشه که درست و حسابی حرفامو بشنوه و نظرش رو بگه

اما حوصله ی دعوا ندارم

فقط یه شنونده میخوام و یه پاسخگو!

همین!

****************

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

---------------

خدایا به امید تو...!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۴

نظرات  (۴)

خواهر چرا جواب همکلاسی هات رو نمیدی؟!
تفکرات ضد انقلابی شون رو با سکوت محکم تر نکن
باشه؟:)
پاسخ:
salam
chashm

اینجا سرزمین واژه های وارونه است :

جایی که "گنج"،"جنگ"میشود"درمان""نامرد"و"قهقه""هق هق " ...اما"دزد"همان"دزد"است و "گرگ"همان "گرگ"...آری سرزمین واژه هایه وارونه همان سرزمینی که "من""نم" زده است , "یار" " رای" عوض کرده است."راه" گویی " هار " شده و "روز" به "زور" میگذرد..."اشنا" را "انشا" میبینی ...و چه سرد است این "درس زندگانی" اینجا که "مرگ" برایم "گرم" میشود...

چرا که "درد" همان "درد" است.

پاسخ:
:)

سلام.

جالبه ها پست با دهه فجر شروع شده با کار کردن زنان و سرپرستی خانواده تمام شده !!! دی:

پاسخ:
سلام
مگه بده؟
خب باشه
ان شاء الله هم که موفق باشی...
برات ارزوی موفقیت میکنم
خیلی هم مخالفت نیستم به غیر از........
شایدم اون چیزی که من اعتقاد دارم اشتباه باشه
شاید اون چیزی که از بچگی تو گوشم خوندن اشتباه باشه
دیگه مشکل خودته!
به من چه!
پاسخ:
من مشکلی با این قضیه ندارم
شما مشکل داری
اما من سر حرفم هستم و کاملا هم بهش معتقدم
دست بر دار هم نیستم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی