شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

جبران دوباره

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۵۸ ب.ظ

به نام خدا

سلام

******************************

هر سال قبل ماه رجب میگم امسال دیگه از دست نمیدم، امسال دیگه هر جور شده استفاده می کنم؛

زیارت رجبیه، اعتکاف، دعاها، نمازا، روزه هاو...

ولی دقیقا همون روزای اول یه چیزی میشه که از تمام فکرام عقب می مونم. یه دغدغه ی دنیایی، یه اتفاق. یه امتحانی درسی کاری چیزی پیش میاد که کلا یادم میره چجوری ماه داره میگذره.

وقتی به خودم میام میبینم تموم شد و باز من جا موندم!

میگم ان شاءالله شعبان جبران می کنم...

شعبان هر روزش میگذره اما من هیچ گذری نمی کنم از گذشته ام!

هر روز بدتر نشم بهتر نمیشم.

میگذره میگذره رمضان میرسه.

میگن رجب و شعبان مقدمه ن

ادم پیش خودش فکر میکنه میبینه مقدمه ای که اینجوری گذشته باشه دیگه اصلش چجور میشه؟!

رمضان رو گذاشتن واسه بندگی خدا ولی هر سال من فقط از رمضان گشنگی و تشنگیش رو میفهمم با برنامه ی تلویزیون، با مهمونیا، دور هم جمع شدنا، شبای قدر آشناها رو دیدن.

و اون وقته که یهو میبینم رمضان هم تموم شد و جا موندم!

بعد اونجاس که می گم خدایا بذار ماه رمضان سال بعد رو هم درک کنم قول میدم سال بعد جبران کنم...

*********************

انقدی که ما تو ایران ارامش داریم، امنیت داریم، با آزادی میتونیم اعتقاداتمونو بیان کنیم بقیه اینجوری نیستن.

اینا همش به برکت پرچمه اسلامه. 

اگر نبود رهبری امام -رحمة الله علیه- اگر نبود در حال حاضر رهبری حضرت آقا -مد ظله العالی- و البته از همه مهم تر اگه نبود لطف و مرحمت خدا و توجهات ائمه اطهار -علیهم السلام- حالا ما هم زندگیمون چندان توفیری با زندگی مردم فلسطین و عراق و سوریه و آفریقا و بقیه ی مناطق مسلمان نشین (و شاید بشه گفت انسان نشین) نداشت!

این شبا دعا کنیم واسه تمام مظلومان جهان چه مسلمون چه غیر مسلمون چه شیعه چه سنی.

چند تا حکومت تب علم و قدرت گرفتتشون و دارن همه رو با خودشون میسوزونن!

------------------------------------------

رمضان رو گذاشتن که سبک زندگیمون رو تغییر بدیم.

یه ماهی باهاش زندگی کنیم و بعد هم ادامه ش بدیم.

دعا کنید موفق باشیم.

------------------------------

اگه یه وقتی یادتون افتاد منم دعا کنین...

-------------------

خدایا به امید تو...!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۷

نظرات  (۳)

سلام
ان شاء الله که این ماه رمضون رو خیلی خوب و عالی بهره میبری
برای همه دعا کن .... مخصوصا کسایی که مشکل و بیماری دارن و نمیتونن که روزه هاشون رو بگیرن
از دعات ما رو دریغ نکن
موفق باشی
یا علی مددی!
پاسخ:
سلام
ممنون به همچنین
ان شاءالله همه ی بیماران شفای عاجل و کامل پیدا کنن.
ان شاءالله حاجت روا باشی

جالب بود. خدا کنه از این رمضان بهره لازم رو ببیریم
پاسخ:
سلام
ان شاءالله
۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۹:۲۸ سفیر سکوت
عارفی راپرسیدند
از اینجا تا خدای منان چقدر راه است؟
فرمود یک قدم 
گفتند این یک قدم کدام است؟
فرمود پابگذار روی خودت...
پاسخ:
سلام
بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی