شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

حرف هایی برای دوستان الفوریم

سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۲۹ ق.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۲۹

نظرات  (۸)

۲۷ خرداد ۹۱ ، ۱۰:۴۷ بگذار گمنام بمانم
سلام

به خونه ی من هم بیا

وبلاگم هر روز بروز میشه

منتظرتم
ازغافلان حساب دلم را جدا کنید ،قدری دل شکسته ما را دعا کنید ........
پاسخ:
,
من نوشتم وبم(...) نمی دونستم ون بذارم یا نه
راستی نظرت در مورد وبم(....) و پست اولش چیه؟ بیا پست اولش را ببین در همین حین که تو بغلمی خفت میکنم(اف26)
پاسخ:
وقتی از انشای من استفاده میکنی یعنی مال خودت تنها نیست دیدم خعلی خوگشل بود دستت درد نکنه ,
سلام به دوست خوبم !تواین مدت که  توادلیست من بودی ،من خیلی چیزها ازت یادگرفتم.متاسفانه خودم کمترواردالفورمی شم .برای خواهرکوجک گلم که روح بزرگی داره ارزوی موفقیت وبهروزی می کنم.
پاسخ:
سلام ممنون دلم نیومد کسی رو پاک کنم اخه ادم مگه میتونی از دوستای به این خوبی دل بکنه ,
البته بگذریم که شما سرور جواب نده هایی! من دیگه کارم ز آرپی جی گذشته! دیدی 1 اف 26 بالا خونتون بدون منم!
پاسخ:
من کی جواب ندادم بچه بی ابد دهع تو بپرس ببین چجوری جواب میدم. بهدشم تو چجوری دلت میاد دوس جونم ,
سلام آجی کوچوچولوی بزرگ اندیش خودم. این چه حرفاییه گلی خانومم
هر کی ناراحتت کرده عکس بده ج ن ا ز ه بگیر
قربون آجی نازم برم من
یه وقت منو نپاکی
پاسخ:
سلام هیشکی ناراحتم نکرده خدانکنه نه بابا هیشکی رو پاک نکردم ,
منم بی مقدمه میرم سراغ اصل مطلب
دلت میخواد منفجرت کنم با یه خمپاره 60 تعارف نداریم دیگه جرات داشتی ایدی تو از لیست من پاک کن
خب دوست دارم ... دلم واست تنگ میشه دیگه .... دلم خب تنگ میشه واسه اون مشق نوشتنای ژشت سیستمت ... واسه شکلک خواب و کلمه شب خیر که تو روزم رو ایدیت بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی