شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

به نام خدا

سلام

**************************************

دلم کشیده ذوق کنم

بدوم

بخندم

از ته دل

دلم کشیده الکی با همه مهربون باشم

یه سبد گل دستم بگیرم به هر کی رسیدم بگم روز جدید زندگیت مبارک

دلم کشیده عکس بندازم

طرح شادی

دو نفر که خلاف جهت هم خوابیدن و فقط سراشون کنار همه 

نگاهشون به اسمون اما توش شادی موج بزنه...

دلم کشیده خوب باشم

فعال باشم

تلاش کنم...

دلم کشیده بلند بلند راه برم و حرف بزنم...

اصلا دلم طبیعت میخواد

جنگل...

خلوت...

حسم میگه خوشبختم...

خوش بخت...

خوش حال...

دلم کشیده پرواز کنم...

پـــــــــروازـــــــــــ

یه بستنی قیفی رنگ و وارنگ و بزرگ که اصلا و ابدا نشه تنهایی تمومش کرد

یه بسته پر کاکائو

یه زندگی پر خنده...

پر بدو بدو

فکر کنم اگه تو کارتونا و کتابا زندگی میکردم راحت تر به ارزوهام میرسیدم...

فکر کنم اخرش برم معلم بچه های کوچیک بشم...

کوچیک در حد...

3-4 سال...

بچه های کوچیک پاکن... خیلی...

چقدر تدریس قران رو دوس دارم....

بچه ها رو هم...

:JC_cupidgirl:

اصن جدیدا همه چیزو دوس دارم

خیلی عجیب شدم...

خیلی..

******************

خدایا

دوست دارم

---------------------------

خدایا به امید تو...!

نظرات  (۱)

سلام!
خیلی عجیب شدی! سنگی چیزی نخورده تو سرت؟!!!!
ولی خب هر کسی همجین آرزوهای کارتونی ای داره که فقط و فقط مخصوص خودشه... و اون براش خیلی عزیزه!
یادت باشه حتی وقتی 80 سالت شد هم همین آرزو ها رو داشته باشی! اون موقع س که دلت جوون میمونه
موفق باشی
پاسخ:
سلام
هههه
بله خودتم داری!
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی