شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

آدم ها با افکار و اعتقادات و حرف هایشان شناخته می شوند!

شمیم مهدی

هر آدمی یه سری افکار و اعتقادات داره که دوست داره دیگران از اون ها با خبر باشن!
ما هم یه آدمیم مثل بقیه!
-------------------------------------
شخصیت شناسی حقیقی و ایده آل: یک خانم متاهلِ متعهدِ دانشجوى طلبه مسلمانِ شیعه ی ایرانی!
شخصیت شناسی واقعی و ساده: قصدمون رسیدن به حالت ایده آله اما خب تا رسیدن به اون موقعیت راه بسیار است.
-------------------------------------
اینجا شاید شبیه مدینه فاضله باشه.
گاهی از خود حقیقی من خیلی بالاتره اون قدر که حق دارن دوستان اگر بگن این دیگه کیه! چقدر تناقض داره! یه چیزی میگه و چیز دیگری عمل می کنه.
من فقط دوست دارم شبیه این نوشته ها بشم... همین...
******************************
هر چند همچون قطره ام، دستم به دریا می رسد/ بسیار ناچیزم ولی، نسلم به زهرا می رسد
او بی کران بحر عطاست، از خاندان «هل اتی» است/ بر کافران هم فیض او، در دار دنیا می رسد
او مومنان را مادر است، لطف خدا را کوثر است/ با این همه سائل یقین، هنگام اعطا می رسد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

حب الحسین یجمعنا

چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

***************************************

حسین ، علیه السلام، علیه و آله السلام، علیه و اولاده و انصاره السلام...

حسین...

حسین...

حُسین...

حُسَین...

حُسَین...

...

چقدر تکرار کنم نامت را که سیر شوم...؟

چه سری دارد این نام و این کلام...

دقیقا از کدام بخش تاریخ باید شکر کنم و ذکر کنم که تو را دارم...؟

که سایه ی سری دارم...

که مولایی دارم...

امامی که عالمی دیوانه و شیدای نام او و یاد او ست...

شکر کنم که نمازم با سجده بر تربت تو بالا می رود...؟
یا شکر کنم که تربتت مرا عاشق تر از پیش به نماز میکشاند...؟

خدا میخواست ما را عاشق کسی کند که عاشقش بود... 

خدا عاشقت بود که ما را عاشقت کرد...

تو عاشقش بودی که عشقت جان ما را روزی خواهد گرفت...
ان شاءالله...

هر سال این روزها 
مثل کودکان خطا کرده و پشیمان...
سر به زیر و خجالت زده...
از گوشه ای...
مثلا یواشکی و بی سر و صدا...
می آیم
می نشینم زیر پرچمت...
بعد هم یواش یواش بغضم می ترکدُ
سراسیمه خودم را به اغوش محبتت می اندازم...

آخر...
بدترین عذاب و مصیبت و تنبیه...
همین از تو دور بودن است...
همین بازیگوشی های بی حد و اندازه است...
همین گم شدن های بی اجازه است...

می دانم...
می دانم قول هایم... التماس هایم... پشیمانی هایم...
تکراری شده...
ولی...
باور کن از سر عادت نیست...
از سر ندانم کاری و کودکی و کوچکی است...

می دانم...

تو هر بار چشم می پوشی و بزرگی میکنی...

خدا خوب کسی را گذاشته برای مان...
که نگاهش کنیم و هی بگوییم... 

خدایا...

شکرت...

خدایا...

عجب خالقی هستی...

هی راه برویم و عین سرگشته ها برگردیم و یک جمله را تکرار کنیم...

خدایا...

الحق که احسن الخالقینی... که حسینی چنین افریده ای...

خدایا...

دلمان را چگونه برده ای با نامش... با روضه اش...

خدایا...

ما لایق بی واسطه ولایی شدن نبودیم...

عجب واسطه ای برایمان قرار دادی..

خدایا...

عجب خدای دوست داشتنی ای هستی...

حسین جان...

خدا می دانست چگونه وصلمان کند که عاشقش شویم...

می دانست چه محبتی را در دلمان بیندازد که دست به دامانش شویم و اطاعتش کنیم...

الحق که مصباح هدایتی...

که زندگیت لحظه لحظه درس است...

می گویی 

مرد باش!

آزاده باش!

عبد باش...

دعای عرفه ات را می خوانیم که بیاموزیم...
شکر یعنی چه...

ببین...

ببین اقاجان که چگونه مانده ام در شکر نعمت وجودت...

مانده ام چگونه از خدایت تشکر کنم 

که پیشانی به من داد... 
پیشانی ای که بر تربتت قرار گیرد...

که چشم به من داد...
چشمی که اشکِ بر روضه های تو را می ریزد...

که گوش به من داد...
که نام تو را می شنود...

که زبان به من داد...
که نام تو را می گوید...

که دستی داد...
دستی که برای تو بر سینه می کوبد...

و دلی به من داد...
که عشق تو را نگاه می دارد...

********************************************************

خدا

اول عاشقمان می کند...

بعد که عاشق شدیم...

می گوید بیا و مطیع باش...

عشق حسین که در دلت نشست...

آن وقت راحت تر شیفته ی غدیر و صاحبش می شوی...

آن وقت راحت تر مشتاق زندگی نبوی می شوی...

آن وقت شتاب زده تر و عمیق تر حجتش را می خوانی و انتظار می کشی...

خدا از همه بیشتر می داند...

خدا از همه کس بزرگتر است...

***********************

خدایا...

به امید تو..!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی